مدیران خودروعصر اعتبار

معاون گردشگری اردبیل:

۱۰ هتل اردبیل استانداردسازی می‌شود

عصر ساختمان- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا تعداد هتل‌هایی که گواهی استانداردسازی گرفته‌اند از ۶ باب به بیش از ۱۰ باب هتل در سال جاری افزایش دهیم.

۱۰ هتل اردبیل استانداردسازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، قادر تقی‌زاده  اظهار کرد: همه ساله از مرکز کشور شرکت‌هایی برای استانداردسازی تأسیساتی و مراکز اقامتی در استان حاضر می‌شوند که 13 کشور در این زمینه مجوز فعالیت دارند.

    وی عنوان کرد: این 13 شرکت دارای مجوز مجبور هستند در طول سال دو سه مرتبه به 31 استان کشور سفر کنند تا استانداردسازی و صدور مجوزهای لازم به انجام برسد.

    معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا تعداد هتل‌هایی که گواهی استانداردسازی گرفته‌اند از 6 باب به بیش از 10 باب هتل در سال جاری افزایش دهیم.

    تقی‌زاده یادآور شد: در همین زمینه موفق شدیم شرکت بومی هنرسیر عالی‌قاپو را در این زمینه معرفی کنیم تا با فعال شدن این شرکت امکان استانداردسازی سریع و مناسب هتل‌ها و مراکز اقامتی ما فراهم آید که قرار شده است چهار هتلی که دارای گواهینامه استانداردسازی بودند تعدادشان به 10 عدد ارتقا یابد که امیدواریم تا پایان شهریورماه این استانداردسازی‌ها به ارتقای خدمات و امکانات به انجام برسد.

    وی با بیان اینکه اکثر این هتل‌‌ها و مراکز اقامتی در اردبیل و سرعین مستقر هستند، گفت: با استانداردسازی هتل‌ها و مراکز اقامتی صاحبان این هتل‌ها خودشان نرخ ارائه خدمات را پیشنهاد می‌دهند تا بعد از اعمال نظر جامعه تأسیسات اقامتی و سازمان میراث فرهنگی نرخ پیشنهادی مصوب و برای اجرا به هتل و مرکز اقامتی مورد نظر ارائه می‌شود.

    معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: امیدواریم با فعال شدن شرکت بومی در این زمینه امر استانداردسازی هتل‌ها و تأسیسات اقامتی انجام شده و فضایی فراهم آید تا بتوان بیش از گذشته روند خدمات‌رسانی را سرعت بدهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو