مدیران خودروعصر اعتبار

عزیزی در نطق میان‌دستور:

وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را برای حل مشکل مسکن مهر بکار گیرد

عصر ساختمان:نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت راه و شهرسازی تقاضا دارم جهت رفع موانع مسکن مهر و خروج بسیاری از مردم از سرگردانی در این بخش حداکثر تلاش خود را به عمل آورد.

وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را برای حل مشکل مسکن مهر بکار گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، عبدالرضا عزیزی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (30 آذر 94) گفت: علی‌رغم همه مشکلات مسیر تورم و رکود اقتصادی کاهش درآمدها و افزایش هزینه‌ها، معضل اشتغال، فاصله طبقاتی،‌ عدم توازن حقوق بازنشستگان، کارمندان، کارگران و مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد با هزینه‌های زندگی مشکلات عدیده مسکن، موانع تولید، مهاجرت، افزایش ضریب بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و در نهایت رنج روز‌افزون خانواده‌ها، مقاومت و ازخودگذشتگی مردم با هیچ زبانی قابل توصیف نیست.

    وی افزود: از وزارت راه و شهرسازی تقاضا دارم جهت رفع موانع مسکن مهر و خروج بسیاری از مردم از سرگردانی در این بخش حداکثر تلاش خود را به عمل آورد و از تمام نهادهای مسئول جهت رفع مشکلات سهامداران و کارکنان شرکت پدیده درخواست جدی دارم.

    نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی