مدیران خودروعصر اعتبار

برنامه ویژه‌ای برای ثبت جهانی کویر لوت و قنوات استان کرمان داریم

عصر ساختمان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: ایسنا نشان داده نگاهش به مقوله خبر و فعالیت‌های رسانه ای نگاه با منافع ملی است ضمن آنکه ایسنا مخاطبان زیادی دارد و جایگاه خوبی در بین قشر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و تحصیلکرده دارد.

برنامه ویژه‌ای برای ثبت جهانی کویر لوت و قنوات استان کرمان داریم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا ، محمود وفایی با اشاره به ثبت جهانی کویر لوت و قنوات بم و جوپار اظهار کرد: برنامه ویژه ای برای ثبت جهانی این آثار داریم و جشن ملی برگزار خواهیم کرد.

    وی با اشاره به اینکه کویر لوت به عنوان نخستین اثر طبیعی ایران از استان کرمان به ثبت رسید، افزود: استان کرمان در حال حاضر بر قله ثبت جهانی آثار ثبت شده قرار دارد و فاصله زیادی با استان های دیگر داریم.

    وفایی در ادامه با اشاره به عملکرد ایسنا تصریح کرد: ایسنا نشان داده نگاهش به مقوله خبر و فعالیت های رسانه ای نگاه با منافع ملی است ضمن آنکه ایسنا مخاطبان زیادی دارد و جایگاه خوبی در بین قشر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و تحصیلکرده دارد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه جهت گیری ایسنا به سمت منافع ملی و دنبال ایجاد امید در جامعه است و در عین حال اینکه جهت گیری خاص سیاسیِ به آن معنا ندارد، گفت: ایسنا به گونه ای عمل کرده که استقلال خود را حفظ نموده و خبرگزاری ریشه دار، قوی و امانتدار خبری خوبی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی