مدیران خودروعصر اعتبار

افت قیمت اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن

عصر ساختمان- شاخص کل بورس هفته کاری جدید را با رشد اندک ۲۸ واحدی آغاز کرد و به رقم ۷۸ هزار و ۲۱۸ واحد رسید.

افت قیمت اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، در معاملات امروز (شنبه) یک میلیارد و 114 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از دو هزار و 320 میلیارد ریال در 63 هزار و 416 نوبت خرید و فروش شد.

    **ارزش معاملات فرابورس به 2 هزار و 51 میلیارد ریال رسید
    به گزارش فرابورس در معاملات امروز، 319 میلیون اوراق بهادار به ارزش دو هزار و 51 میلیارد و 530 میلیون ریال خرید و فروش شد.
    همچنین، شاخص کل فرابورس ایران روند کاهشی در پیش گرفت و با افت یک واحدی نسبت به روز پایانی هفته گذشته، رقم 816.04 واحد را نمایش داد.
    بیشترین ارزش معاملات امروز در بازار سهام به ارزش 49 میلیارد و 290 میلیون ریال به نام پالایش نفت تهران ثبت شد و بیشترین حجم معاملات به میزان 21 میلیون ورقه بهادار در نماد «ریل پرداز سیر» اتفاق افتاد.
    در بازار اول، 44 میلیون و 780 هزار اوراق بهادار به ارزش 67 میلیارد و 230 میلیون ریال داد و ستد شد و بالاترین حجم معاملات به نام گوهران امید رقم خورد.
    همچنین 175 میلیون اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش یک هزار و 331 میلیارد ریال دست به دست شد و بیشترین حجم و ارزش این بازار مربوط به ریل پرداز سیر بود.
    امروز اسناد خزانه اسلامی در نماد «اخزا6» با دادوستد 131 میلیارد ریالی در صدر بالاترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    همچنین‏ اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در بیشتر نمادها با افت قیمت روبرو و در بازه 937 هزار تا 992 هزار ریال معامله شد و بیشترین کاهش قیمت مربوط به نماد مهر 94 بود.
    در میان صندوق های سرمایه گذای قابل معامله (ETF)، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان، بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد؛ به طوری که حجم معاملات این صندوق امروز به یک میلیون و 960 هزار ورقه بهادار رسید.
    سهام شرکت های آتیه داده پرداز به همراه شمال شرق شاهرود و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان شاهد بیشترین افزایش قیمت بود و نماد شرکت های صنعت روی زنگان و کیمیای زنجان گستران بالاترین کاهش قیمت را تجربه کرد.
    امروز نماد معاملاتی اوراق صکوک اجاره شرکت واسط مالی اردیبهشت یکم در نماد «صایتل1» پس از پرداخت اجاره بهای ماهانه اوراق بازگشایی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو