مدیران خودروعصر اعتبار

‌مصدوم شدن ۶ نفر بر اثر انفجار منزل مسکونی در مشهد

عصر ساختمان- معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: انفجار و آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان رسالت مشهد ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

‌مصدوم شدن ۶ نفر بر اثر انفجار منزل مسکونی در مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ‌مهدی رضایی شامگاه جمعه بیست و دوم مرداد در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی علاوه بر بروز خسارات مالی، 6 مصدوم بر جای گذاشت.

    وی اضافه کرد: مقارن ساعت 20:35 امشب در تماسی که با سامانه 125 آتش‌نشانی مشهد گرفته شد، انفجار منجر به حریق خفیف در یک منزل مسکونی واقع در جاده سیمان، خیابان رسالت اطلاع داده شد.

    معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ آتش‌نشانان پنج ایستگاه‌ را به همراه خودروهای عملیاتی، امکانات و تجهیزات کامل عازم محل حادثه کرد.

    رضایی خاطرنشان کرد: هنگام رسیدن ماموران اعزامی به محل حریق مشاهده شد منزل مسکونی یک طبقه به مساحت تقریبی 60 متر به علت نامعلوم دچار انفجار منجر به آتش‌سوزی خفیف و مصدوم شدن 6 نفر از ساکنان منزل شده است.

    وی ضمن بیان اینکه کانون انفجار واقع در انتهای کوچه‌ای باریک بود، افزود: شدت انفجار علاوه بر تخریب بیش از نیمی از منزل مزبور و پرتاب شدن در و پنجره‌های آن به داخل کوچه، موجب شکسته شدن و وارد آمدن خسارت به یکی از منازل مجاور شد.

    رضایی با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند و یک گروه اقدام به کاوش، آواربرداری و کسب اطمینان از عدم وجود مصدوم در زیر آوار پرداختند و گروهی دیگر نیز ضمن رعایت نکات ایمنی از جمله قطع جریان برق و گاز ساختمان و دیگر اقدامات لازم، افراد مصدوم را که یک خانواده 6 نفری شامل پدر و مادر 30 و 36 ساله، یک دختر 10ساله و سه پسر 1، 7 و 14 ساله بودند، با توجه به وارد آمدن جراحات شدید جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل تکنسین‌های اورژانس کردند.

    وی ضمن بیان اینکه احتمال می‌رود انفجار پیک نیک علت وقوع این حادثه باشد، یادآور شد: علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تحت بررسی است.

    ماموران آتش‌نشانی با تحویل محل به عوامل انتظامی به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار