مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت شیر آلات ساختمانی دیاکو در گفت وگو با عصر ساختمان:

اولین شیرآب ضد رسوب در ایران تولید شد

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت شیر آلات ساختمانی دیاکو از تولید اولین شیر آب ضد رسوب در ایران خبر داد.

اولین شیرآب ضد رسوب در ایران تولید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    مهدی هرمزی، مدیر عامل شیرآلات ساختمانی دیاکو یکی از اهداف حضور در اولین نمایشگاه سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه را ایجاد فرهنگ سازی خرید کالای با کیفیت در بین مردم دانست و افزود:اکثر مردم برای خرید یک کالای با کیفیت بدون هیچ تحقیقی در مورد آن کالا ابتدا سراغ اجناس خارجی می روند.باید با فرهنگسازی دیدگاه مردم را نسبت به تولید داخل عوض کنیم. یکی از راه های این امر شرکت در نمایشگاه های بین المللی است.ما نیز قصد داریم تا با حضور در نمایشگاه ها و به نمایش گذاشتن محصولات با کیفیت داخلی و اثبات مرغوبیت بالای آن، فرهنگ خرید کالای با کیفیت ایرانی را رواج بدهیم.
    هرمزی از تولید اولین شیر آب ضد رسوب در ایران خبر داد و گفت: دیاکو اولین و تنها تولید کننده شیر ضد رسوب است که در نمایشگاه امسال قصد رونمایی از این کالا با فنآوری به روز دنیا را داریم.
    وی از سال 1380 که شرکت تولیدی دیاکو را تاسیس کرده در تمام نمایشگاه های مربوط به این صنعت شرکت کرده است و برگزاری نمایشگاه پیش رو را از نظر تبلیغات و اطلاع رسانی تحسین کرد.
    هرمزی تولید شیر آلات غیر قانونی و تامین مواد اولیه را مشکل عمده فعالیت در این صنعت بر شمرد و ادامه داد: متاسفانه مواد اولیه مورد نیاز محصولات ما بسیار کم است و به صورت شمش در بازار مبادله می شود که بسیار سخت می توان بدون رانت آن را تهیه کرد.
    وی از وجود کالای بی کیفیت با نشان استاندارد نیز انتقاد کرد و آن را یکی از عوامل خرابی بازار تجهیزات ساختمانی برشمرد.
    مدیر عامل دیاکو حمایت مسئولان از تولید کنندگان ایرانی را بسیار ضعیف دانست و اظهار کرد: مسئولان باید نگاهشان را به تولید تغییر دهند. یک تولید کننده ایرانی تمام زحمات تولید یک کالا را به دوش می کشد در حالی که برخی از شرکت ها اجناس چینی را با قیمت بسیار پایین وارد کرده و مونتاژ می کنند. در آخر هم پرداخت مالیات و سایر هزینه ها بین تولید کننده و مونتاژ کننده جنس چینی که بازار را مسموم کرده؛ یکسان است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار