مدیران خودروعصر اعتبار

بیش از ۲۴ هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید در هفته دولت افتتاح می شود

عصر ساختمان- وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: براساس گزارش ارائه شده شرکت عمران شهرهای جدید، آمار واحدهای افتتاحی مسکن مهر شهرهای جدید در هفته دولت امسال به بیش از ۲۴ هزار واحد می رسد.

بیش از ۲۴ هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید در هفته دولت افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، براساس آمار منتشر شده از سوی دفتر مسکن مهر شرکت عمران شهرهای جدید، همزمان با هفته دولت 24 هزار و 446 واحد مسکن مهر در 16 شهر جدید کشور شامل امیرکبیر، اندیشه، بهارستان، بینالود، پردیس، صدرا، عالیشهر، علوی، فولادشهر، گلبهار، مجلسی، هشتگرد، پرند، رامین، سهند و شیرین شهر افتتاح خواهد شد.
    بیشترین آمار افتتاحیه ها مربوط به شهر جدید پرند با رقمی افزون بر هشت هزار و 390 واحد و کمترین آن با رقم 96 واحد متعلق به شهر جدید شیرین شهر واقع در استان خوزستان اعلام شده است.
    همزمان با هفته دولت 17 واحد آموزشی، سه کلانتری، دو درمانگاه، 9 باب مسجد، 45 واحد تجاری و یک مجتمع تجاری افتتاح خواهد شد.
    بر اساس این گزارش، اجرای عملیات آماده سازی و آسفالت معابر و خیابان ها و همچنین پارک و فضای سبز از دیگر عملیات اجرایی شده ای است که در گزارش افتتاحیه های هفته دولت سال 95 در شهرهای جدید از آنها یاد شده است.
    گفتنی است ،پیشتر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر اعلام کرده بود که از دو میلیون و 215 هزار و 872 واحد مسکن مهر در کشور، یک میلیون و 909 هزار و 866 واحد تکمیل شده است. از این تعداد 710 هزار واحد آن در سه سال فعالیت دولت یازدهم پایان یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی