مدیران خودروعصر اعتبار

هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن متمایز از سایر سرشماری‌های کشور است

عصر ساختمان- معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن متمایز از سایر سرشماری‌های کشور است.

هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن متمایز از سایر سرشماری‌های کشور است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس ، عبدالله اسدپور در جمع روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان 9 گانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن، یکی از عمده‌ترین راه‌های شناخت کشور و جمعیت آن است که مبنای برنامه‌ریزی و توسعه پایدار در سطح کلان خواهد بود.

    معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن با استفاده از فن‌آوری‌های روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی کشورهای استرالیا، کره، ژاپن و کانادا در دو مرحله آغاز خواهد شد.

    وی بیان کرد: سرشماری 1395 در مرحله اول به شیوه اینترنتی در مهرماه و در مرحله دوم به شیوه حضوری در سراسر کشور شروع می‌شود.

    اسدپور ادامه داد: گردآوری اطلاعات مربوط به خانوار از طریق روش خود تکمیلی با استفاده از اینترنت و همچنین مراجعه ماموران سرشماری به خانوارها در محل سکونت آن‌ها و ثبت اطلاعات مورد نظر با استفاده از ابزار جدید الکترونیکی تبلت انجام خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: خانوارها می‌توانند برای سرشماری اینترنتی سوم مهرماه وارد سایت سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir شده و اطلاعات خود را تکمیل کنند و پس از تکمیل یک کد آماری تولید می‌شود که به شماره همراه خانوار ارسال می‌شود.

    معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: خانوار این کد را نزد خود نگه می‌دارند و هر زمان مامور سرشماری به محل سکونت وی مراجعه کرد، کد آماری خود را به مأمور سرشماری ارائه می‌دهند.

    وی تصریح کرد: این اطلاعات بر اساس ماده 7 قانون مرکز آمار ایران محرمانه بوده و تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نمی‌گیرد و از اطلاعات جمع‌آوری شده برای برنامه‌ریزی در راستای توسعه پایدار استان و کشور استفاده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار