مدیران خودروعصر اعتبار

۲۷ مردادماه امسال؛

همایش بهسازی و مقاوم‌سازی ساختمان در سنندج برگزار می شود

عصر ساختمان- نخستین همایش بهسازی و مقاوم سازی ساختمان ۲۷ مردادماه امسال به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در سنندج برگزار می شود.

همایش بهسازی و مقاوم‌سازی ساختمان در سنندج برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر ، دبیر علمی نخستین همایش بهسازی و مقاوم سازی ساختمان در کردستان گفت: کمیته مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ساختمان های موجود سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در تاریخ 27 مرداد ماه امسال همایش یک روزه ای را با عنوان بهسازی و مقاوم‌سازی ساختمان برگزار می کند.

    جمشید کرمی به محورهای این همایش اشاره کرد و اظهارداشت: ارزیابی لرزه ای سریع ساختمان های موجود،  مبانی مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ساختمان ها،  مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه ای سازه‌ها – مدل سازی و روش‌های تحلیل و مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه ای سازه‌های فولادی از جمله محورهای این همایش است.

    وی مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه ای سازه‌های بتنی، مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه ای ساختمان های مصالح بنایی،  روش ها و تکنولوژی های نوین بهسازی لرزه ای ساختمان های موجود، روش ها و شیوه های بهسازی لرزه ای ساختمان های موجود، تجارب طرح و اجرای مقاوم‌سازی سازه‌ها در استان وچالش‌های مقاوم سازی ساختمان‌ها در بخش خصوصی را از دیگر محورهای این همایش ذکر کرد.

    وی بیان کرد: اصول و مبانی مقاوم سازی ساختمان روشهای مقاوم سازی ساختمان های فولادی، بتنی، بنایی چالش‌های حوزه مقاوم سازی از موضوعات این همایش است.

    دبیر نخستین همایش بهسازی و مقاوم سازی ساختمان در کردستان افزود: در حاشیه این همایش نمایشگاه از  آخرین دستاوردها و تکنولوژی های نوین مقاوم سازی هم برپا می شود.

    کرمی به موضوع سخنرانی سخنرانان کلیدی همایش اشاره کرد و گفت:  دکتر سروقد مقدم در ارتباط با بهسازی لرزه ای ساختمان ها - تاریخچه، دانش روز و چشم انداز آینده و بابک نصرالله بیگی هم در خصوص بهسازی ساختمان های بنایی- ضرورت ها، چالش ها و راهکارها سخنرانی خواهند کرد.

    وی بیان کرد: از تمامی علاقمندان به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ساختمان های موجود برای شرکت در این همایش دعوت می شود و در پایان به افراد شرکت کننده گواهی معتبر حضور در همایش اعطا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو