مدیران خودروعصر اعتبار

ارقام نهایی منابع و مصارف بودجه ۹۵ تصویب شد

اعتبار یارانه مسکن مهر ۲ برابر شد

استخدام ۱۲ هزار معلم در سال ۹۵

عصر ساختمان:هیئت دولت ارقام نهایی منابع و مصارف بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور را تصویب کرد که بر این اساس اعتبار یارانه ساخت مسکن مهر ۲ برابر و اعتبار برای استخدام ۱۲هزار نفر در آموزش و پرورش در سال آینده تامین شد.

اعتبار یارانه مسکن مهر ۲ برابر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، در جلسه شامگاه یکشنبه هیئت دولت که به‌ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌‌جمهور برگزار شد، تعدادی از بندهای باقی‌مانده لایحه بودجه سال 1395 کل کشور درباره اجازه انتشار اوراق مشارکت به‌منظور اجرای طرح‌های انتفاعی، انتشار اوراق صکوک توسط شهرداری‌های کشور و سازمان‌های وابسته جهت طرح‌های قطار شهری، تسویه بدهی‌های قطعی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی، تعاونی و خصوصی با مطالبات قطعی دولت از اشخاص مزبور ، بررسی و تصویب شد.

    تقویت جنبه مقاومتی اقتصاد، استمرار در کاهش تورم، افزایش رشد اقتصادی، ارتقای بهره‌وری، توسعه اشتغال، آموزش و بهداشت و سلامت، کشاورزی و مدیریت بهینه آب و خاک، افزایش بودجه تحقیق و پژوهش تا یک درصد از تولید ناخالص داخلی، پرداخت مطالبات بازنشستگان بابت پاداش پایان خدمت، رشد 82درصدی اعتبار خرید تضمینی آب شرب، تأمین اعتبار برای استخدام 12هزار نفر در آموزش و پرورش و توجه به پرداخت یارانه ساخت مسکن مهر به‌میزان دو برابر اعتبار سال 1394 از مهم‌ترین اهداف بودجه سال 1395 کل کشور است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی