مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

صدور ۱۵۰۰ پروانه ساخت برای واحدهای روستایی لرستان

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از صدور ۱۵۰۰ پروانه ساخت برای واحدهای روستایی استان خبر داد.

صدور ۱۵۰۰ پروانه ساخت برای واحدهای روستایی لرستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، پویا تابعی اظهار کرد: در مجموع 10 هزار واحد در لرستان تاکنون مقاوم‌سازی انجام شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: تفاهم‌نامه مشترکی با بنیاد علوی، کمیته امداد امام(ره) و بنیاد مسکن لرستان بسته شود و براساس آن 850 واحد روستایی در سه شهرستان پلدختر، کوهدشت و الیگودرز به عنوان پایلوت مشخص شدند تا احداث شوند.

    تابعی اظهار کرد: قبلا  نیز احداث 300 واحد روستایی را با تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی در دستور کار داشتیم و امروز این تعداد واحد روستایی به 1000 مورد در استان رسیده است.

    وی اضافه کرد: از مجموع 1850 واحد مذکور، 1500 پروانه ساخت صادر شده است، همچنین 1302 واحد به بانک معرفی شده  که از این تعداد 1032 مورد عقد قرارداد و از این تعداد759 شروع کار و  همچنین 218 واحد به دیوار چینی رسیده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: در مناطق دور دست و صعب‌العبور متقاضیان راضی نیستند پای کار بیایند.

    تابعی افزود: تمام تلاشمان این است که ظرف یکی دو سال آینده با همکاری نهادهای حمایتی، بسیج سازندگی و بنیاد علوی در روستاها مددجویی نداشته باشیم که مسکنش مشکل داشته باشد.

    وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ای دو ساله باید با همکاری مددجویان  بتوانیم مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در استان به نتیجه برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی