مدیران خودروعصر اعتبار

رقابت ۳۰۰ شرکت خارجی با بنگاه‌های ایرانی

عصر ساختمان- عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران از حضور ۳۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان خبر داد.

رقابت ۳۰۰ شرکت خارجی با بنگاه‌های ایرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، سیدمحمد کریمی امروز در یک نشست خبری با اعلام حضور 300 شرکت خارجی از 23 کشور جهان در نمایشگاه صنعت ساختمان امسال گفت: بلژیک، چین، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، تایوان، روسیه، ترکیه، کانادا، سوئیس، سوئد، انگلیس، اتریش، دانمارک، ژاپن، هلند، فنلاند و نروژ از جمله کشورهایی هستند که در نمایشگاه شانزدهم صنعت ساختمان حضور دارند.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 800 شرکت داخلی اعم از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، انبوه سازان و مشاوران صنعت ساختمان نیز حضور دارند افزود : شرکت کنندگان در این نمایشگاه قرار است آخرین دستاوردهای خود را در 24 گروه کالایی در بیش از 100 رشته و صنف به ویژه در بخش های مربوط به عایق های نوین با تکیه برفناوری نانو، مصالح پایه برای احداث ساختمان های سبز با هدف صرفه جویی در انرژی و روش های مقابله با زلزله به نمایش بگذارند.

    کریمی از برگزاری سه همایش بزرگ ویژه صنعت ساختمان در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این همایش ها اقتصاد مقاومتی و اهداف آن در صنعت ساختمان، روش های توسعه و انبوه سازی با رویکرد مقاوم سازی و سبک سازی بررسی می شود.

    عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران همچنین به معرفی 30 کارآفرین نمونه در صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: نوآوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا از شاخص های مهم انتخاب کارآفرینان نمونه است.

    این مقام مسئول در بخش تعاون مهم ترین ویژگی برگزاری نمایشگاه شانزدهم صنعت ساختمان را که نخستین بار اجرایی می شود ایجاد اپلیکیشن مکان یاب روی تلفن همراه دانست و افزود: بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به سامانه صنعت ساختمان و دانلود این اپلیکیشن روی تلفن همراه خود با سهولت هرچه بیشتر محل بازدید خود را جهت یابی کنند.

    وی وسعت فضای نمایشگاه صنعت ساختمان را که در نمایشگاه بین المللی برگزار می شود 50 هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: از این وسعت، 6 هزار و 500 متر آن به شرکت های خارجی اختصاص دارد. کریمی زمان برگزاری این نمایشگاه را 22 تا 25 مرداد دانست.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو