مدیران خودروعصر اعتبار

راه برای دلالان سیمان باز شده است

عصر ساختمان- مدیر کارخانه سیمان دورود معتقد است افزایش واحدهای صنعتی تولید سیمان در کشور و بیشتر شدن تولید آن، مشکلات صادرات و محدودیت‌های بازار مصرف داخلی راه فعالیت را برای دلالان باز کرده است.

راه برای دلالان سیمان باز شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهندس نیما خواجه مهمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با گذر زمان و افزایش واحدهای صنعتی تولید سیمان در نقاط بسیار زیادی از کشور مثل استان‌های اصفهان، مرکزی، همدان و خوزستان به طور طبیعی میزان عرضه افزایش چشمگیری داشته و نظر به مشکلات موجود در مقوله صادرات و از طرفی محدودیت‌های بازار مصرف داخلی راه برای برخی جریانات و به طور عمده عواملی که در بازار با عنوان و نام دلال شناخته می‌شوند، باز شده است.

    وی ادامه داد: این افراد برای نیل به مطامع و ایجاد بازارها و نرخ‌های کاذب و در نتیجه ایجاد سود بیشتر برای خود به جوسازی پرداخته و به طور مثال روی مباحثی مثل قیمت و کیفیت سیمان تولیدی واحدهای صنعتی مانور می‌دهند تا بتوانند سیمان تولیدی واحدهای مورد نظر خود را در بازار عرضه کنند.

    خواجه مهمدی تصریح کرد: این مسئله منحصر به بحث سیمان نیست و به طور کلی و به ویژه در مورد کالاهایی که عرضه آنها به هر دلیل از میزان تقاضا بیشتر شود، رخ می‌دهد و شنیدن این مطالب از مصرف‌کنندگان عادی و عوام امری طبیعی است، اما شنیدن همین مطالب از زبان مدیران و دست اندرکاران متأسفانه نشان‌دهنده موفقیت کامل دلالان در رسیدن به اهداف مالی خویش است.

    مدیر کارخانه سیمان دورود افزود: سیمان دورود بنایی نیست که چنین لرزه‌هایی را تاب نیاورد و استوار و مصمم است که همچون همیشه در صنعت سیمان پیشکسوتی کند و طی سال‌های اخیر موفق به کسب استاندارد تولید سیمان‌های پرتلند تیپ 2 و 5، استاندارد تولید سیمان‌های پرتلند پوزولانی و پوزولانی ویژه، جوایز کیفیت از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، جوایز صادرکننده نمونه و جوایز استاندارد تعالی سازمانی شده است.

    وی یادآور شد: در سال‌های 93، 94 و 95 حجم زیادی از تولیدات خود را به پروژه‌های زیربنایی و عظیم استان از قبیل 14 پروژه‌ی بزرگ قرارگاه خاتم الانبیاء، جهاد نصر، جهان کوثر و توسعه آب تابان تحویل و همزمان سیمان مورد نیاز را به مصرف‌کنندگان عادی و مصارف عمومی نیز ارائه داده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو