مدیران خودروعصر اعتبار

پروژه های مسکن حمایتی نیازمند ورود بخش خصوصی است

عصر ساختمان- عضو انجمن انبوه سازان گفت: دولت باید از توان بخش خصوصی در پروژه های نهضت ملی مسکن استفاده کند تا پیمانکاران کشورهای خارجی به این طرح ورود نکنند.

پروژه های مسکن حمایتی نیازمند ورود بخش خصوصی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ احمد کرمی راد  گفت: متاسفانه هم اکنون شاهد اجرای پروژه های ساختمانی در کشور بدون دانش فنی و تکنولوژی هستیم که باعث کاهش عمر ساختمان‌ها  به 20 سال  و هدر رفت سرمایه های ملی می شود این در حالی است که استفاده از سازه های فولادی علاوه بر کاهش هزینه های ساخت، زمینه ساز مقاومت ساختمان ها می شود.

    به گفته عضو هئیت مدیره صادرکنندگان و تولیدکنندگان سازه های فولادی ،در اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید از توان بخش خصوصی استفاده کرد تا شاهد تجربه تلخ مسکن مهر نباشیم چرا که ورود کشورهای خارجی در اجرای این طرح باعث می شود که پیمانکاران و سازندگان ایرانی وارد پروژه های خارجی کشورهای دیگر شوند.

    عضو انجمن انبوه سازان کشور می گوید:  اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در صورتی که محقق شود زمینه ساز جهش اقتصادی کشور و رونق گرفتن این بازار خواهد شد.

    پیش ازاین در 22مین نمایشگاه صنعت ساختمان نمایندگان مجلس  وهمچنین  معاون اول رئیس جمهور از حضور بخش خصوصی در پروژه های نهضت ملی مسکن و نقش آفرینی دولت به عنوان ناظر بر اجرای این طرح ها صحبت کرده بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی