مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر امور اعتباری بانک مسکن:

۴۰۰ هزار مسکن مهر رها و بلاتکلیف هستند

یک میلیون و ۶۶۹ هزار مسکن مهر فروش اقساطی شده

عصر ساختمان- مدیر امور اعتباری بانک مسکن از عقد قرارداد برای دو میلیون و ۳۷۲ هزار واحد مسکن مهر به ارزش ۵۰۲ هزار میلیارد ریال قرارداد از سال ۱۳۸۸ تا پایان تیر ماه ۹۵ خبرداد.

۴۰۰ هزار مسکن مهر رها و بلاتکلیف هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، نادر قاسمی با بیان این مطلب گفت:دراین خصوص تا کنون، 468 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت نقدی پرداخت کرده است و مابقی با توجه به پیشرفت فیزیکی کار به تدریج در حال پرداخت می باشد.
    وی با اشاره به فروش اقساطی یک میلیون و 669 هزار واحد مسکن مهر به ارزش 000ر363 میلیارد ریال تاکنون گفت: برای سال 95 پیش بینی شده است که 200 هزار واحد فروش اقساطی شود.
    مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود:از تعداد 731هزار واحد از پروژه های باقیمانده مسکن مهر، بالغ بر 400 هزار واحد از پروژه های احداثی به دلایلی منجمله نبود امکانات زیربنایی و روبنایی، عدم وجود متقاضی، پروژه های رها شده و تعطیلی کارگاه و ...بلا تکلیف مانده است .
    قاسمی با اشاره به این مطلب که تعداد 81,000 واحد از پروژه های مسکن مهر تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان می باشد ولی به علت نداشتن تأسیسات زیربنایی و روبنایی (فاقد انشعابات آب و برق و گاز و ...) بلاتکلیف مانده و فروش اقساطی نشده اند ؛ افزود: در کل حدوداً 230 هزار واحد مسکونی فاقد انشعابات می باشند که در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی