مدیران خودروعصر اعتبار

با سرمایه ۳ میلیارد تومان در چه منطقه‌ای خانه بخریم؟

عصر ساختمان- اگر با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان قصد خرید خانه در تهران را دارید می‌توانید در محله‌های مختلف خانه خریداری کنید و بسته به نوع انتظاری که از محیط اطراف برای زندگی دارید، محله‌ مورد نظر خود را انتخاب کنید.در این گزارش قصد داریم خانه‌های ۳ میلیاردی تهران را معرفی و بررسی کنیم.

با سرمایه ۳ میلیارد تومان در چه منطقه‌ای خانه بخریم؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، محله مجیدیه دسترسی بسیار خوبی به چندین بزرگراه اصلی شهر تهران را دارد و به دلیل آپارتمان هایی با متراژهای متفاوت همیشه مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار می گیرد. محله مجیدیه به وسیله بزرگراه رسالت به دو بخش شمال و جنوبی تقسیم شده و هر کدام بخشی از شهرداری استان تهران می باشند.

    اگر قصد خرید خانه در این محله را دارید، واحدی 61 متری که 3 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل 3 میلیارد تومان دارد.

    همچنین با سرمایه‌ای معادل 3 میلیارد تومان می‌توانید واحدی نوساز در پونک با متراژ 74 متر و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.

    و اگر قصد سرمایه‌گذاری در جیحون را دارید با مبلغ 3 میلیارد تومان می‌توانید واحدی نوساز با متراژ 80 متر و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.

    اگر قصد خرید خانه‌ای در محله فاطمی‌ را دارید می‌توانید واحدی 25 ساله با متراژ 65 متر با 2 اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 990 میلیون تومان خریداری کنید.

    همچنین واحدی 50 متری در جنت‌آباد شمالی که 23 سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است، در روز های گذشته معادل 2 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

    اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله پیروزی را دارید میتوانید واحدی 75 متری که 7 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب داشته باشد را با قیمت 3 میلیارد تومان خریداری کنید.

    و برای خرید واحدی 4 ساله در ستارخان با متراژ 61 متر و 1 اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل 2 میلیارد و 950 میلیون تومان پرداخت کنید.

    واحد آپارتمانی 55 متری در صادقیه که 13 سال از ساخت آن گذشته باشد و 1 خوابه باشد، ارزشی معادل 2 میلیارد و 983 میلیون تومان دارد.

    توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو