مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

هشت منطقه اصفهان از حاشیه ‌نشینی رنج می‌برد

عصر ساختمان:عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان در گذشته تنها از یک منطقه به عنوان نمونه­ ای از حاشیه‌نشینی نام برده می‌شد، گفت:این در حالیست که این معضل در هشت منطقه اصفهان ایجاد شده است.

هشت منطقه اصفهان از حاشیه ‌نشینی رنج می‌برد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر،‌ ابوالفضل قربانی ظهر شنبه در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر یکی از معضلات بزرگ کلان شهر حاشیه‌نشینی است، اظهار داشت: هر چند شروع این پدیده در کشور با انجام تقسیم اراضی بروز یافت اما به واسطه موضوعات و مسائل دیگری نه تنها از این معضل اجتماعی کاسته نشد بلکه روز به روز به تعداد و وسعت آن نیز افزوده شد.

    وی با بیان اینکه پیش تر در شهر اصفهان تنها از یک منطقه به عنوان نمونه ­ای از حاشیه‌نشینی نام برده می‌شد، ابراز داشت: این در حالی است که این معضل اجتماعی در حال حاضر در هشت منطقه شهر اصفهان ایجاد و مشکلاتی را به وجود آورده است.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان جمع‌‌آوری آمار دقیق از تعداد ساکنان و وسعت حاشیه نشینان اصفهان را امری ضروری دانست و افزود: همچنین باید لیستی از معضلات این منطقه فراهم شود تا دلایل توسعه آن را نیز بتوان ریشه‌یابی کرد.

    وی تشکیل کمیته ویژه به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات و معضلات حاشیه‌نشینی و همچنین جلوگیری از ایجاد مناطق جدید و گسترش آن را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: معاونت شهرسازی نیز باید نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف در این مناطق اقدامات عاجل و جدی به عمل آورد.

    قربانی اضافه کرد: در این راستا ضروری است که استاندار اصفهان نیز به تمام دستگاه‌ها و ادارات دستور دهد تا اقدامات اساسی را در خصوص رسیدگی به مسائل حاشیه‌نشینی در اصفهان به ویژه مناطقی که در مجاورت این شهر و در محدوده شهرهای دیگر استان قرار دارند، را به عمل آورند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار