مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

تخفیف ۷۰ تا ۱۲۰ میلیونی خرید مسکن برای مدال آوران المپیک

عصر ساختمان- معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از تخفیف ۷۰ تا ۱۲۰ میلیونی خرید مسکن برای مدال آوران المپیک خبر داد.

تخفیف ۷۰ تا ۱۲۰ میلیونی خرید مسکن برای مدال آوران المپیک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان» به نقل از مهر، غلامرضا شعبانی بهار شامگاه پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش استان قم که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: ورزش یکی از مسائل مهم مطرح برای دولت است و در حوزه همگانی و بانوان اقدامات خوبی انجام شده و افزایش آمار ورزشکاران ما در رویدادهای جهانی و بین‌المللی در بخش بانوان نشان می‌دهد در مسیر توسعه گام بر می‌داریم.

    وی افزود: در بخش بانوان 53 ورزشکار ما در المپیک ریو حضور دارند و 96 نفر نیز در پارالمپیک در بخش بانوان از ایران در ریو حاضر هستند و این نشان می‌دهد سهم ورزش بانوان در کشور رو به ترقی است.

    معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس تأکید رئیس جمهور بر حمایت از ورزشکاران المپیکی و جهانی پاداش قهرمانان مدال آور ما نیز مشخص شده و مدال آوران اول تا سوم المپیک به ترتیب هر کدام 300 و 200 و 120 سکه بهار آزادی دریافت می‌کنند.

    شعبانی بهار تأکید کرد: همچنین بر اساس هماهنگی انجام شده با وزارت مسکن و شهرسازی، این مدال آوران در شهرهای جدید الاحداث 70 تا 120 میلیون تومان برای خرید خانه تخفیف می‌گیرند.

    وی عنوان کرد: پیش از این در بدو ورود به کشور ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده بودند 10 میلیون تومان پاداش داده شده و در استان‌ها هم برنامه تجلیل وجود داشته است. دولت مصوب کرده کسانی که در مسابقات آسیایی و المپیک مقام‌های اول تا سوم کسب کنند بدون آزمون استخدامی در دستگاه‌ها استخدام می‌شوند.

    معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در بخش ورزش همگانی، در صورتی که مجلس از وزارت ورزش حمایت کند و به نوعی بخشی از بودجه دستگاه‌ها وارد عرصه ورزش شود در حقیقت در حوزه پیشگیری در بخش سلامت گام برداشته‌ایم زیرا ورزش نقش مهمی در سلامت آحاد جامعه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو