مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر تهران:

۴۰ درصد از مردم تهران اجاره نشین هستند

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به لزوم ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد از مردم تهران اجاره نشین هستند، گفت: تشویق مردم برای ساخت و ساز و ارائه تسهیلات برای نوسازی بسیار حائز اهمیت است و باید کاری کنیم که قفل ساخت و ساز باز شود.

۴۰ درصد از مردم تهران اجاره نشین هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع بودجه شهرداری اظهار داشت: باید بودجه‌ریزی به نحوی باشد که امکان تحقق آن وجود داشته باشد. در سالهای گذشته حتی تا 92 تا 95 درصد از بودجه محقق شد و یک سال در گذشته داشتیم که حتی 105 درصد بودجه محقق شده است و مجبور شدیم اصلاحیه بودجه بیاوریم و تکلیف 5 درصد اضافی را مشخص کنیم.

    چمران خاطرنشان کرد:‌ این موضوعات نشان می‌دهد که اگر با دقت بودجه‌ریزی کنیم مشکلی در این زمینه رخ نخواهد داد و نباید اینطور شود که اول سال پولها را بدهند خرج کنند و وسط سال پول و بودجه‌ای در کار نباشد.

    وی خاطرنشان کرد: باید بر مبنای بودجه سال گذشته و میزان تحقق آن اقدام کرد و آنچه را که فکر می‌کنیم محقق شود به عنوان سقف بودجه درنظر گیریم.

    وی به موضوع ترافیک شهر و وضعیت اتوبوسرانی و مترو اشاره کرد و گفت: باید کارها را همانطور که رهبر انقلاب گفتند به صورتی انجام دهیم که علمی باشد و ان‌شاءالله براساس منطق کارها پیش رود.

    وی با اشاره به اینکه شکی نیست که حقوق‌ها در شهرداری تهران باید تأمین شود، گفت:‌ ما پیگیر موضوع آتش‌نشانان و مطالبات آنها هستیم و مسئله موافقت رهبری با شهید خدمت قرار گرفتن آتش‌نشانان پلاسکو را به آنها تبریک می‌گوییم.

    وی همچنین با اشاره به موضوع مسکن گفت: حدود 40 درصد از مردم تهران اجاره نشین هستند و باید 50 درصد درآمدشان را صرف اجاره‌بهای مسکن کنند و اگر بتوانیم به آنها در این زمینه کمک کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

    وی تصریح کرد: تشویق و ترغیب مردم برای ساخت و ساز و ارائه تسهیلات برای نوسازی بسیار حائز اهمیت است و باید کاری کنیم که قفل ساخت و ساز باز شود و تحرکی در این زمینه رخ دهد و مطمئنم اگر با نیت خالص پیش رویم موفق خواهیم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار