مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت بزرگراه شمالی کرج درادامه بزرگراه همت

عصر ساختمان- ساخت بزرگراه شمالی کرج در ادامه بزرگراه شهید همت پس از حدود چهار سال انتظار و برنامه ریزی مدیریت شهری کرج صبح چهارشنبه در آئینی با حضور استاندار البرز ، نمایندگان مردم در مجلس و مدیران شهری آغاز شد.

ساخت بزرگراه شمالی کرج درادامه بزرگراه همت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، شهردار کرج در این آئین گفت: در این بزرگراه با بیش از 17 کیلومتر مسافت ، تعداد 11 تقاطع غیرهمسطح و 22 عرشه برای آن پیش بینی شده است.

     علی ترکاشوند اظهار داشت: بزرگراه شمالی کرج بر اساس نقشه هایی طراحی شده ، منطقه حصار کرج را به مناطق شمالی و غربی این کلانشهر متصل و در نهایت در غربی ترین نقطه کرج در بخشی از آزادراه کرج-قزوین به پایان می رسد.
    وی ادامه داد: طبق پیش بینی های به عمل آمده برای ساخت و تکمیل کمربند شمالی کرج حدود 10 هزار میلیاردریال اعتبار نیاز است تا این پروژه ظرف مدت زمان حدود سه سال به بهره برداری برسد.
    ساخت بزرگراه شهید همت حدود سه سال است در شرق کلانشهر کرج متوقف شده که سبب ترافیک سنگین در شرق استان البرز شده است.
    انتظار می رود با ساخت بزرگراه شمالی کرج ، بخش عمده ترافیک بزرگراه شهید همت روان سازی شود.
    همچنین قرار است یک بزرگراه دیگر در ادامه بزرگراه شهید همت به جنوب شهرستان کرج متصل شود در سال های اخیر بخشی از مطالعات و عملیات آن انجام شده است.
    آزاد راه تهران-کرج-قزوین مسیر جایگزین نداردو درمواقع بروز حادثه ترافیک آن به شهرکرج سرازیر می شود و با احداث این بزرگراه بخش قابل توجهی از ترافیک آزاد راه نیز روان سازی خواهد شد.
    اکنون از هر 100 هزار اتومبیل در این آزاد راه 30 هزار اتومبیل خارج می شود که احداث بزرگراه شمالی 50 درصد ترافیک اتوبان تهران-کرج را کاهش می دهد.
    با بهره برداری از آزاد راه د شمالی کرج بخش قابل توجهی از ترافیک درون شهری این کلانشهر نیز کاسته می شود،ضمن آنکه با متصل شدن این کمربند به بزرگراه همت خودروها برای دسترسی به مناطق مختلف این شهرستان دیگر نیازی به عبور از مرکز شهر و خیابان های اصلی ندارندو می توانند با استفاده از بزرگراه شمالی کرج،ادامه مسیر بدهند.
    استان البرز در مسیر 14استان شمالی و غربی کشور قرار دارد و اکنون 18 درصد ترافیک راه های کشور در این استان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار