مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۲۳۰۰ واحد مسکونی دیگر در این طرح‌

اهدای ۶۸ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول‌

عصر ساختمان- با همکاری بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی، انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران، سازمان بهزیستی کشور و بنیادمسکن انقلاب اسلامی، تعداد ۶۸ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر در استان البرز اهدا شد‌.

اهدای ۶۸ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰:۰۰

    ‌به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از ‌پایگاه خبری بنیاد مستضعفان‌، با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان، وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی‌،‌ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس ‌سازمان بهزیستی کشور ‌اسناد مالکیت 68 واحد مسکونی از بلوک‌های ساخته شده توسط‌ انجمن خیرین مسکن‌ساز بنیاد به خانواده‌های مشمول طرح دارای دو معلول و بیشتر  اهدا شد.‌

    در این مراسم رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: سال گذشته همکاری مشترکی بین وزارت کار و امور اجتماعی‌، خیرین مسکن ساز‌، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و بخش زمین وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر شکل گرفت.

    محمد سعیدی‌کیا افزود: در این همکاری مشترک، وزارت راه‌ و شهر‌سازی و بنیاد مسکن مسئولیت تأمین زمین را بر عهده گرفتند و علاوه بر تخصیص وام ساخت، ‌حدود 30میلیون تومان هم به عنوان کمک بلاعوض‌ از سوی بنیاد مستضعفان، خیرین مسکن ساز  و بنیاد مسکن تامین می‌شود.

    ‌‌سعیدی کیا با اشاره به جامعه آماری 11 هزار خانوار دارای دو معلول به بالا سازمان بهزیستی که فاقد مسکن هستند تاکید کرد: بر اساس این طرح طی 4 تا 5  سال همه این خانواده ها دارای مسکن خواهند شد.

    ‌وی با اشاره به تحویل  همزمان 516 واحد مسکونی به واجدان شرایط شامل 250 واحد در روستاها و 266 واحد در شهر‌های مختلف کشور گفت‌: طبق پیش‌بینی‌ها 2300 واحد دیگر در دست ساخت است که تا پایان امسال به خانواده‌های مشمول طرح تقدیم خواهد شد‌.

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هزینه ساخت هر واحد حدود 600 میلیون ریال برآورد شده است که 300 میلیون آن وام کم بهره و بلند مدت‌ و 300میلیون ریال آن کمک بلاعوض است که 50 درصد از کل مبلغ بلاعوض را بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تأمین می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو