مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر فاز ۹ پردیس تا پایان سال بسته می‌شود

عصر ساختمان- عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس با یادآوری این‌که ساخت دیوارهای حائل فاز ۹ قدیم ناپایدار بود،‌گفت: مسکن مهر این فاز تا پایان سال تحویل می‌شود.

پرونده مسکن مهر فاز ۹ پردیس تا پایان سال بسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم؛ ابراهیم نظری‌نیا درباره مشکلات سایت مسکن مهر فاز 9 قدیم شهر پردیس،‌ اظهار کرد: این سایت شامل حدود 3700 واحد مسکن مهر است که این تعداد جزو واحدهایی هستند که قبل از سال 90 جانمایی شدند.

    وی ادامه داد: قرار بود این واحدها در فاز 3 جانمایی شود که به دلیل نبود زمین، در فاز 9 قدیم جانمایی شد.

    وی با بیان این‌که فاز 9 قدیم به دلیل توپوگرافی و جنس خاک منطقه خاصی است، اضافه کرد:‌این فاز دارای مشکلات خاصی است؛ 3700 واحد الان به مرحله خوبی رسیده‌اند. در اینجا دیوارهای حائل بزرگی داشته‌ایم که ساخت آنها از سال 90 آغاز شد و مقداری ناپایداری بودند.

    عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس بیان کرد:‌این دیوارها به لحاظ سازه‌ای مشکلاتی داشت که از سال 96 یک پیمانکار خاص و مقاوم‌ساز برای این مقاوم‌سازی دیوارهای حائل به‌کار گرفته شد. حدود 100 میلیارد تومان به قیمت سال 96 در این فاز هزینه و دیوارهای حائل مقاوم‌سازی شد.

    نظری‌نیا یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات این فاز، وجود چشمه‌ها و آبهای سطحی و زیرزمینی فراوان بود که پس از مطالعه علاوه بر هدایت آبهای سطحی و آبهای زیرسطحی به خوبی مدیریت کنیم.

    وی گفت: همچنین سه پیمانکار مشکل‌دار برای 1000 در این فاز داشتیم که کار نمی‌کردند و سه پیمانکار خوب را جایگزین آنها کردیم. پیمانکاران مشکل‌دار پیوندگران امید، ساترپ و افق سپهر خرم بودند. خوشبختانه پیمانکاران جدید کار را به‌خوبی پیش‌می‌برند.

    وی افزود: به‌عنوان نمونه پروژه ساتراب تکمیل و تحویل متقاضیان شد. از 3700 واحد فاز 9 قدیم، 2700 واحد تحویل متقاضیان شده است. از 1000 واحد تحویل نشده نیز حدود 700 واحد تقریبا آماده شده که نواقص جزیی و نصیبات آنها باقیمانده است.

    عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس،‌ اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها، ایرا لبرز است که 540 واحد است که یک بلوک آنها تحویل شده است. حدود 480 واحد این سایت تحویل نشده که اخیرا در جلسه با پیمانکار توافق شد تا پایان سال کل پروژه‌ها تحویل دهیم.

    نظری‌نیا با بیان این‌که مشکلات عمده فاز 9 قدیم عمدتا برطرف شده است، تصریح کرد: فاز 9 قدیم جزو فازهای خوب شهر پردیس است، ضمن این که تمام فاز تا پایان سال تحویل می شود. پروژه‌های مسکن مهر این فاز از نظر زیرساخت‌ها،‌ آب، فاضلاب و برق مشکلی نداریم و در حال ساخت مسجد، مدرسه، پارک و.. هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار