مدیران خودروعصر اعتبار

عصر ساختمان در گفت و گو با سیاوش قاسمی بررسی کرد:

تمام اجزای آسانسور باید استاندارد شوند

عصر ساختمان- بازرسی از آسانسور تنها بعد از نصب در ساختمان انجام میشود. این بازرسی ابدا نمیتواند کیفیت قطعات را بسنجد که این امر مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند. از این رو سراغ یکی از معتبرترین شرکت های تولید و نصب آسانسور رفتیم و به گفت و گو پرداختیم.

تمام اجزای آسانسور باید استاندارد شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » ، مدیریت بازاریابی و برندینگ  شرکت ستاره فراز نما گفت:  رکودی که صنعت ساختمان را فراگرفته طبیعتا روی صنعت آسانسور هم تاثیرات منفی زیادی گذاشته است . در حال حاضر شرکت ستاره فرازنما که در تولید و نصب آسانسور پیشینه خوبی دارد تحت تاثیر این رکود اقتصادی قرار گرفته و تیراژ تولید خود را کاهش داده است. وی تولید بالا و بی کیفیت قطعات آسانسور از برخی تولیدی های کوچک را یکی از اصلی ترین دلایل افت فروش قطعات آسانسور و آفت بازار دانست و افزود: متاسفانه هم واردات بی رویه و غیر کارشناسی از کشورهایی همچون چین و تولید قطعات بی کیفیت ضررزیادی به این صنعت وارد کرده است.
    وی توجه به نام وسابقه شرکت سازنده آسانسوررا یکی از بهترین ملاک های انتخاب برای خرید آسانسور دانست و در این باره گفت: شرکت های با سابقه این حوزه به خاطر کیفیت خوب محصولاتنشان توانستند تا به امروز در این بازار فعالیت کنند و هیچ گاه با آسانسور نا مرغوب سبقه خوب خود را خراب نمیکند.
    قاسمی قیمت پایین قطعات بعضی از شرکت ها را بسیارنگران کننده خواند و اظهارکرد: بعضی ازشرکت ها قطعاتی تولید می کنند که بسیاربی کیفیت است و قیمت های خیلی پایین به مشتری می دهند و این قطعات بعد از مدت کوتاهی به خاطر کیفیت پایین مشکلات و هزینه های سنگینی در بر خواهند داشت. توصیه می کنم با خرید آسانسور با کیفیت هزینه ها و خطرهای جانبی راکاهش دهید.
    وی یکی دیگر از المان های خرید آسانسور مناسب را توجه به کابین، درب و موتور آن اعلام کرد و ادامه داد: ستاره فراز نما از ابتدا تا انتهای تولید یک آسانسوررا با نهایت دقت و ظرافت انجام می دهد و بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه میدهد.
    مدیریت بازاریابی و برندینگ ستاره فراز نما یکی از مشکلات این صنعت را عدم بازرسی کافی از تولید قطعات خواند و ادامه داد: در حال حاضر در کشور ما بازرسی از آسانسور تنها در انتهای نصب در ساختمان انجام می گیرد و متاسفانه تولید کنندگان قطعات بی کیفیت به راحتی در بازار فعالیت می کنند. این در حالی است که بازار این صنف کاملا رقابتی شده است و خریداران به سمت جنس ارزان تر میروند. این فعالیت تولید کندگان قدیمی را با مشکل مواجه کرده است.
    یک دیتای کامل از تمام تولید کنندگان و فروشندگان قطعات آسانسور وجود ندارد. وی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر اگر به دنبال یک قطعه آسانسور باشیم هیچ منبع اطلاعاتی وجود ندارد تا فروشنده ، کشور سازنده و قیمت آن درج شده باشد و در اختیار همکاران قرار بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار