مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل اولین پروژه طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان در یزد

عصر ساختمان- نشستی با حضور مدیر شعب استان و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد در خصوص پیشبرد برنامه های طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد.

تحویل اولین پروژه طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان در یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، مدیر شعب استان یزد در این نشست که به منظور افزایش تعامل و ارتباط بین بانک و سازمان برگزار شد گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی سازمان همیاری شهرداری‌ها متکی بر ساخت و ساز است، این نقطه مشترک می‌تواند زمینه‌ساز تعاملات بیشتر بین بانک و سازمان باشد.

    محمد غفوریان افزود: پرداخت تسهیلات در حوزه ساخت مسکن که منجر به افزایش تولید مسکن و رونق این بخش می شود از اهداف عالی بانک می باشد.

    وی با اشاره به سیاست کلی دولت در حوزه ساختمان مبنی بر رونق بخش مسکن به عنوان موتور محرک تولید و اشتغال و همچنین برنامه دولت برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی، ورود سازمان همیاری شهرداری‌های استان به حوزه ساخت مسکن را نقطه قوتی برای رونق بخش مسکن استان دانست.

    محمد غفوریان ضمن اشاره به پروژه نواب یزد که در طرح اقدام ملی مسکن توسط کارگزاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان به عنوان اولین پروژه این طرح در کشور به خریداران واگذار شده است گفت: دومین پروژه 200 واحدی استان نیز با پیشرفت بالای 80 درصد تا یک ماه دیگر به خریداران واگذار خواهد شد.

    غفوریان با اشاره به سیاست های اعتباری انبساطی بانک، آن را متمرکز بر توسعه ساخت و ساز و انبوه سازی با اولویت استفاده از فن آوری های نوین خواند و افزود: در آینده نیز این رویه منجر به افزایش همکاری و تسهیل در فرآیند اعطای تسهیلات به شرکت های انبوه سازی حرفه ای خواهد شد.

    مدیرشعب استان یزد ضمن اشاره به پیشتازی استان یزد در انجام و بهره برداری از طرح ملی مسکن مهر ، ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان های ذیربط، استان در طرح اقدام ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن نیز پیشتاز باشد.

    مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد ضمن تشکر از همکاری بانک مسکن با سازمان گفت: با همراهی و همکاری بانک و وزارت راه و شهرسازی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد در کنار بنیاد مسکن و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) به عنوان کارگزار طرح اقدام ملی مسکن معرفی شده است.

    محمدرضا عظیمی زاده اظهار داشت: سازمان در طرح های عمرانی استان نقش به سزایی داشته است و اکنون با ورود به بخش ساخت مسکن می تواند موجب بهبود وضعیت ساخت و ساز در استان شود. وی افزود: باتوجه به اینکه بخش عمده فعالیتهای سازمان بر ساخت مسکن در طرح اقدام ملی مسکن متمرکز شده، قطعا گردش مالی سازمان نیز در بانک مسکن رقم خواهد خورد.

    عظیمی زاده در پایان اظهار داشت: پروژه های در حال احداث توسط سازمان که افزون بر 1000واحد می باشد را بدون همراهی و کمک بانک مسکن در تامین مالی آن که بانک تخصصی در این حوزه است امکان پذیر نمی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو