مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل ۳۰ هزار واحد مسکن مهر پرند تا پایان سال

متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: ۳۰ هزار واحد مسکونی درحال احداث این شهرک تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود.

تحویل ۳۰ هزار واحد مسکن مهر پرند تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از ایرنا ،سید علی اکبر طاهری با بیان این که مشکل اصلی مسکن مهر پرند تامین خدمات و تجهیزات زیربنایی است، افزود: اتمام پروژه های مسکن مهر پرند مستلزم همراهی و همکاری موثر دستگاه های خدماتی برای تامین زیرساخت ها است.

    وی ، پرداخت کامل آورده متقاضیان را از جمله مهمترین شرایط تکمیل 30 هزار واحد مسکن مهر درحال احداث شهر پرند عنوان کرد و گفت: علاوه بر این باید دستگاه های خدمات رسان نیز در تامین زیرساخت هایی نظیر آب، برق، گاز و تلفن به تعهدات خود عمل کنند.
    طاهری تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت ها را از جمله دغدغه های شرکت عمران پرند عنوان و تصریح کرد: در این راستا از محل تهاتر و برخی منابع دیگر، 430 میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب برای تامین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر کمک شد.
    مدیرعامل شرکت عمران پرند با گلایه از بی توجهی برخی متقاضیان برای تکمیل سهم آورده خود نیز گفت: براساس مجوز وزارت راه و شهرسازی، برنامه ویژه ای برای متمایز کردن متقاضیان خوش حساب و بد حساب اجرا کردیم که تا به حال نتیجه خوبی را به همراه داشته است.
    وی همچنین با اشاره به وجود هفت هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در شهر پرند، از ثبت نام نزدیک به 10 هزار متقاضی برای این واحدها خبر داد و افزود: در حال پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان هستیم و در این زمینه تفاهم نامه ای نیز با سازمان بهزیستی منعقد شده که در صورت توافق نهایی و مشخص شدن پروژه ها، از متقاضیان برای واریز آورده نقدی دعوت خواهیم کرد.
    شهرجدید پرند به عنوان «پایتخت مسکن مهر کشور» بیش از 95 هزار واحد مسکن دارد که از این تعداد تا کنون 57 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
    شهر جدید پرند از توابع شهرستان رباط کریم در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو