مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شهر جدید پردیس خبر داد:

تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس از مرز ۷۰ هزار عبور کرد

عصر ساختمان-مدیر عامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه تحویل واحدهای مسکن مهر از مرز ۷۰ هزار واحد مسکونی عبور کرد گفت: ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس باقی مانده است که بیش از ۵۰ درصد آنها در مراحل مختلف تکمیل قرار دارد.

تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس از مرز ۷۰ هزار عبور کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، شهر جدید پردیس به دلیل نزدیکی به شهر تهران و ویژگی های منحصر بفرد خود همواره مورد استقبال متقاضیان مسکن قرار داشته است. به گفته مسوولان ارشد شرکت عمران شهرهای جدید، ورود مترو قادر خواهد بود ارزش افزوده خوبی به واحدهای مسکن مهر و سایر واحدهای مسکونی در این شهر بدهد به همین دلیل شرکت عمران شهر جدید پردیس در تلاش است در کنار تحویل واحدهای مسکونی مهر و اتمام این پروژه عظیم به سایر پروژه های روبنایی و زیربنایی در این شهر توجه ویژه ای داشته باشد.

    سید مهدی هدایت در پاسخ به این پرسش که آیا شهر جدید پردیس نیز همانند شهر جدید پرند که دارای تعداد زیادی واحدهای مسکونی مهر نیمه تمام است، مسکن مهر های نیمه تمام دارد؟ گفت: در خصوص افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس همواره در تلاش بودیم که واحدهای مسکن مهر با تمام امکانات و خدمات زیربنایی و روبنایی تحویل شود. بنابراین طبق تصمیمات اخذ شده ما ابتدا واحدهای مسکن مهر را تحویل می دهیم و سپس آنها را افتتاح رسمی می کنیم.

    وی با اشاره به اینکه برای تایید این اظهارات می توان به تحویل بیش از 4 هزار واحد مسکونی مهر به متقاضیان اشاره کرد افزود: با افتتاح 4 هزار واحد مسکونی در فازهای 8 ،9 و 5 تعداد تحویل واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به 70 هزار واحد مسکونی خواهد رسید.

    *14 هزار مسکن مهر هنوز باقی مانده است

    هدایت با بیان اینکه در پردیس 84 هزار واحد مسکونی مهر از سال 91 هدف گذاری شد که بیشترین تعداد آن 34 هزار واحد آن در فاز 11 قرار دارد ادامه داد: با این تعداد تحویل می توان گفت که بالغ بر 14 هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس باقی خواهد ماند که بیش از 50 درصد آن یعنی حدود 8 هزار واحد مسکونی در مرحله نازک کاری و نصبیات قرار دارند و تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر این واحدهای مسکونی که عملیات ساخت آنها از دو سال پیش آغاز شده به متقاضیان تحویل داده شود.

    *دلایل تاخیر تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس

    مدیر عامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این پرسش که دلیل باقی ماندن این تعداد مسکن مهر چیست؟ اضافه کرد: طبق آمار و گزارش های منتشر شده باقی ماندن این 14 هزار واحد مسکن مهر به این دلیل است که از سال 93 تا 98 فعالیت‌های اجرایی در پردیس متوقف بود. البته بخشی از این واحدها هم به‌علت معارض‌هایی که وجود داشت متوقف مانده بود. اما وقتی مجددا شروع به ساخت شد تمامی آن‌ها با افزایش قیمت 10 تا 15 برابری انجام شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار