مدیران خودروعصر اعتبار

گزارش تکمیل «بانک زمین» به‌‎زودی به شورای عالی مسکن داده می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه تکمیل و توسعه بانک زمین اولین بند از ۱۰ فرمان ابلاغی وزیر راه و شهرسازی به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه است، گفت: به زودی گزارش مفصلی از پیشرفت کار «بانک زمین» را در اختیار شورای عالی مسکن قرار خواهیم داد.

گزارش تکمیل «بانک زمین» به‌‎زودی به شورای عالی مسکن داده می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی«احمد اصغری مهرآبادی» در نشست مشترکی که با نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری در خصوص پیگیری تکمیل و توسعه اطلاعات «بانک زمین» داشت، با اشاره به اینکه تکمیل و توسعه «بانک زمین»، نخستین بند از 10 فرمان ابلاغی وزیر راه و شهرسازی است و تا به امروز اطلاعات زمین‌های سازمان ملی زمین و مسکن در بانک زمین بارگذاری شده است، توضیح داد: گام بعدی ما بارگزاری اطلاعات این دو شرکت زیر مجموعه وزارت راه و پس از آن اطلاعات اراضی سایر دستگاه‌ها روی سامانه بانک زمین است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای تکمیل اطلاعات بانک زمین 3 ماه فرصت است، افزود: باید کار را به سرعت پیش برد و نباید اجازه دهیم مشکلات فنی احتمالی سرعت انجام کار را پایین بیاورد.

    وی با بیان اینکه همکاری مناسبی میان کارشناسان بانک زمین و فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری وجود دارد، ادامه داد: به زودی گزارش مفصلی از پیشرفت کار بانک زمین را در اختیار شورای عالی مسکن قرار خواهیم داد.

    به گزارش ایرنا «محمود محمودزاده»معاون وزیر راه و شهرسازی پیش تر درباره تشکیل بانک زمین، گفته است: استانداران سراسر کشور به اسم رئیس کمیته تامین زمین استان به دستور رئیس جمهوری منصوب  شده و نسبت به تامین زمین بر اساس نیازی که وجود دارد می توانند اقدام کنند.

    وی گفته است که در تمامی استان‌ها شناسایی زمین شروع شده و از زمانی که قانون جهش تولید ابلاغ شده دو ماه فرصت انتقال اراضی توسط دستگاه‌ها وجود دارد و اگر در این دو ماه اتفاقی رخ ندهد وزارتخانه می‌تواند درخواست انتقال سند دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار