مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

مشارکت در انتخابات نظام مهندسی ساختمان به ۴۵ درصد رسید

عصر ساختمان- - مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در پنج استان باقیمانده طی روزهای آتی از مشارکت ۴۵ درصدی در انتخابات این دوره خبر داد.

مشارکت در انتخابات نظام مهندسی ساختمان به ۴۵ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا؛ «علی‌محمد عبدی‌قهرودی» با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور به شکل الکترونیکی در حال برگزاری است، از میزان مشارکت بالای این دوره خبر داد. 

    مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان گفت:در تمامی استان‌های کشور به جز استان‌های تهران،  آذربایجان‌شرقی،  زنجان،  سمنان و کرمان انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برگزار شده است.

    انتخابات در تهران دو هفته دیگر برگزار می شود

    عبدی‌قهرودی با اشاره به اینکه انتخابات زنجان و کرمان فردا (11 مهر) برگزار می‌شود، از برگزاری انتخابات در استان‌های آذربایجان‌شرقی و سمنان برای هفته آینده و تهران در دو هفته آینده خبر داد.

    وی آماری از میزان مشارکت در این دوره از انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور ارایه کرد و افزود: میزان مشارکت در این دوره از انتخابات به 45 درصد رسید.

    به گزارش ایرنا انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور 2 مهر در خراسان‌شمالی، 4مهر در کرمانشاه، 7 مهر در  ٩ استان ایلام، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، و مرکزی، 10 مهر در استان‌های  قزوین، اردبیل، هرمزگان، همدان، اصفهان، آذربایجان‌غربی، چهارمحال‌وبختیاری، سیستان‌وبلوچستان و بوشهر، برگزار شد.

    امسال برای اولین بار است که انتخابات نظام مهندسی به صورت اینترنتی برگزار می‌شود. عبدی اعلام کرده است انتخابات در بستر الکترونیک کاملاً ایمن است و نیاز به مراجعه افراد نیست، از نظر هزینه‌ها هم بهینه است به طوری که انتخابات دوره قبل بیش از 400 میلیون هزینه داشته است اما امسال حدود 70 تا 80 میلیون تومان برای برگزاری انتخابات نظام مهندسی هزینه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو