مدیران خودروعصر اعتبار

در دیدار با انبوه سازان:

تعامل دوجانبه زمینه ساز رونق مسکن

عصر ساختمان- یونس احمدی مدیر شعب استان قزوین خاطر نشان کرد: همکاری بانک و انبوه سازان ، زمینه توسعه و رونق بخش مسکن در استان را فراهم می سازد.

تعامل دوجانبه زمینه ساز رونق مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، در نشست مشترکی که با حضور معاونین مدیریت و رئیس هیأت مدیره و چند تن از اعضای انجمن انبوه سازان برگزار شد، یونس احمدی مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع انبوه سازان استان قزوین به جمعیت جوان کشور و تقاضای آنها به تأمین سرپناه اشاره کرد و افزود: امروز ما با جمعیت جوانی مواجه هستیم که با تشکیل خانواده نیاز به تأمین مسکن دارند واین وظیفه ما را به عنوان بانک مسکن و شما را به عنوان سازندگان حرفه ای مسکن سنگین تر می کند تا بتوانیم نیاز آنها را در حوزه مسکن تأمین کنیم.

    وی به متفاوت بودن نیازهای افراد جامعه به مسکن اشاره کرد و گفت: مردم بر اساس نیازهای واقعی و میزان سطح درآمد خود تصمیم به خرید و یا تهیه مسکن می گیرند لذا برای تأمین مسکن افراد، می باید از لحاظ وسعت و کیفیت ، مسکن براساس شرایط فرهنگی و رفاهی حاکم بر آن ساخته شود.

    مدیر استان ادامه داد: بانک مسکن و انبوه سازان عنوان سازندگان حرفه ای مسکن ، بازیگران اصلی اقتصاد در بخش مسکن هستند و قطعأ همکاری بانک با انبوه سازان زمینه توسعه و رونق بخش مسکن در استان را فراهم می سازد.

    احمدی همچنین به حمایت بانک مسکن از انبوه سازان تأکید کرد و گفت: بانک مسکن با قدمت بیش از 80سال فعالیت در حوزه مسکن و به عنوان تنها بانک تخصصی در این حوزه، آمادگی کامل برای حمایت مالی از انبوه سازان استان را دارد و انبوه سازان استان نیز می توانند با تمرکز فعالیت های مالی خود در بانک مسکن از بسته های اعتباری بانک در احداث پروژه های مسکونی خود بهره مند شوند.

    وی به تشریح سیاست های اعتباری سال بانک در سال 1400پرداخت و اضافه کرد: سیاست های اعتباری در سالجاری کاملأ انبساطی است و الویت اصلی این سیاستها ، حمایت از سازندگان حرفه ای در حوزه مسکن است ودر این خصوص مشوق های بسیار خوبی برای سازندگان جهت استفاده از فناوری های نوین در ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

    در ادامه این نشست محمد رئوفیان رئیس هیأت مدیره انجمن انبوه سازان استان قزوین با تقدیر از اقدامات بانک مسکن در توسعه بخش مسکن استان گفت: با توجه به حوزه های کاری مشترک و ارتباط های متقابل، تقویت تعاملات و همکاری های دوجانبه در این زمینه می تواند به توسعه و رونق بخش مسکن استان کمک شایانی کند.

    وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و رکود در بخش مسکن اظهار داشت: حضور بانک مسکن به عنوان بانک عامل و اولویت اصلی انبوه سازان در کنار استفاده از تجربه و توان علمی اعضای انجمن انبوه سازان به عنوان بازوی تخصصی کشور در ساخت و ساز های حرفه ای می تواند راه گشایی برای حل مشکلات باشد.

    عبدالصمد سلطانیه عضو هیأت مدیره انجمن نیز در این نشست عنوان کرد: سازندگان و انبوه سازان همواره در تلاش برای نوسازی و بازسازی شهر بوده و در این زمینه تمایل دارند تا از خدمات و تسهیلات بانک مسکن بهره مند شوند.

    گفتنی است در این نشست ، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده توسط اعضای هیأت مدیره انجمن، توضیحات لازم در خصوص بسته های اعتباری تسهیلات ساخت، نحوه سرمایه گذاری سازندگان حرفه ای در ساخت و ساز ، طراحی و اجرای تعهدنامه های داخلی خصوصأ گشایش اعتبار اسنادی ریالی داخلی برای اعضای انجمن انبوه سازان تشریح شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار