مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن

عصر ساختمان- عضو هیات‌ مدیره بانک‌ مسکن با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن ۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شد، از پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان خبر داد.

پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایبنا، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن ، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک را اعلام کرد.

    عضو هیات‌مدیره بانک‌ مسکن با اشاره به اینکه تعداد افتتاح حساب طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک، 237هزار و 272 حساب است، گفت: میزان واریز وجوه مبالغ 9 هزار و 386 میلیارد تومان است که از این میزان 3 هزار و 654 میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

    علمداری ادامه داد: در حال حاضر 5 هزار و 732 میلیارد تومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

    وی با اشاره به اینکه بانک مسکن از محل تسهیلات 255 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت کرده است، افزود: در مجموعه یک هزار و 172 پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد 67 هزار و 132 واحد معرفی شده که تعداد 16 هزار و 625 واحد قراردادهایشان منعقد شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی