مدیران خودروعصر اعتبار

تمدید تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا پایان مرداد

عصر ساختمان- بانک مسکن اعلام کرد که تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن تا پایان مرداد ۱۴۰۰ تمدید شده است.

تمدید تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا پایان مرداد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، بانک مسکن مهلت استفاد از تسهیلات طرح 82 را تا پایان مردادماه سال 1400 تمدید کرد. در راستای تمدید مدت استفاده از منابع ناشی از صدور اوراق رهنی مذکور، به منظور مساعدت با خریداران واحدهای مسکونی و پاسخگویی به تمامی در خواست های واصله و تعهدات ایجاد شده توسط شعب و با در نظر گرفتن تعطیلی های مربوط به شیوع ویروس کرونا ، بدین وسیله مهلت استفاده از تسهیلات طرح 82 تا پایان مرداد ماه سال 1400 تمدید می شود. در این راستا اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده مذکور مشمول درخواست هایی می شود که پیش نویس قرارداد آن حداکثر تا تاریخ 1400/05/31 تنظیم و قرارداد ذیربط حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.

    تمامی شعب بانک مسکن به متقاضیانی که تا پایان مردادماه سال آینده درخواست بهره مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را دارند، تسهیلات موصوف را به صورت توام (بخشی از محل اعتبار داخلی بانک و بخشی از محل خرید اوراق مذکور) پرداخت خواهند کرد.

    پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده که از دی ماه سال جاری به متقاضیان پرداخت می‌شود به نحوی است که نیمی از مبلغ تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و مابقی از محل منابع بدون سپرده (مجموعا تا سقف های تسهیلات خرید مسکن اوراق گواهی حق تقدم ) پرداخت می شود. به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی