مدیران خودروعصر اعتبار

یک مسئول:

نباید تعاونی‌های مسکن مهر تا پایان انجام تعهدات منحل شوند

عصر ساختمان:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در خصوص انحلال تعاونی‎های مسکن مهر و معرفی به هیات تسویه، گفت: نباید تا پایان تعهدات تعریف شده از جمله آسفالت معابر و... تعاونی‌ها مسکن مهر استان منحل شوند.

نباید تعاونی‌های مسکن مهر تا پایان انجام تعهدات منحل شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محسن بهشتی در جلسه شورای مسکن استان قم، با تاکید بر اجرای تعهدات استان در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر اظهارکرد: تکمیل واحدهای مسکن مهر نباید به معنای عدم تشکیل شورای تامین مسکن استان تلقی شود.

    وی با بیان اینکه باید وحدت رویه داشت و از یکسونگری در اجرای طرح‌های عمرانی پرهیز کرد، افزود: تسریع در تامین و تکمیل خدمات زیربنایی و همچنین ارائه خدمات زیرساختی در مباحث آموزشی، رفاهی امنیتی باید در جلسات شورای تامین مسکن استان همچنان در اولویت قرار گیرد.

    بهشتی در ادامه به طرح احداث و راه اندازی فاضلاب شهری واحدهای مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با کارشناسی‌ها و مطالعات انجام شده اجرای این طرح در شورای برنامه ریزی استان تصویب و عملیات خواهد شد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به فلسفه تشکیل جلسه شورای تامین مسکن استان پرداخت و گفت: باید از نگاه تک بعدی و یکسو به انجام تعهدات اجتناب ورزید.

    وی ضرورت اشتراک دیدگاه اعضاء را امری مهم و اثربخش خواند و افزود: با تشکیل کمیته‎ای جهت بررسی اقدامات انجام شده و ارائه آمار مقایسه‌ای‌(آنچه باید انجام می‌شده و آنچه تاکنون شده است) راه برون رفت از مشکلات باقی مانده ارائه و اجرایی خواهد شد.

    در ادامه جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم ضمن اشاره به تعداد واحدهای مسکن مهر احداثی در استان قم اظهارکرد: از مجموع 46 هزار و 570 واحد مسکن مهر(با احتساب بافت فرسوده) که احداث آن در تعهدات استان بوده طی 10 مرحله افتتاحیه 41 هزار و 701 واحد به بهره برداری رسیده است.

    حسن صبوری به پیشرفت بالای 97درصد واحدهای مسکن مهر باقیمانده در بحث احداث بنا اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط پیش روی تعاونی‎ها امیدواریم بتوان با همت تمامی دست اندرکاران در 6 ماهه دوم سال 95 استان به تمامی تعهدات خویش در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر عمل نماییم.

    وی به بخش دیگر از اقدامات انجام شده در خصوص ارائه خدمات زیرساختی پرداخت و تصریح کرد: تاکنون 8 مدرسه‌، یک پاسگاه انتظامی، 3 واحد تجاری، یک مجموعه درمانی و 7 مسجد تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم با تاکید بر ضرورت پیگیری تعاونی‌ها مکسن مهر و اعضای آنها در خصوص انجام امور تقسیط وام‌های دریافتی خاطر‌نشان کرد: با توجه به بالا بودن مبلغ جریمه باید اطلاع رسانی مناسب در جهت تقسیط وام مربوطه لحاظ شود و ضروری است تعاونی‌ها و اعضای مرتبط نسبت به این امر اقدام عاجل کنند.

    صبوری در پایان به رفع مشکل خدمات زیربنایی محله هشت واحدهای مسکن مهر پردیسان، اشاره کرد و اظهار ‌کرد: خوشبختانه مشکل آب و برق این محله رفع و بزودی(تا پایان دیماه سال جاری) با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده ‌و قول مساعد شرکت گاز‌، طرح گازرسانی به این محله نیز تکمیل می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی