مدیران خودروعصر اعتبار

نوبخت:

امروز ۸۰ هزار واحد مسکن محرومین در ۱۵ استان گیلان واگذار شد

عصر ساختمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری همزمان ۸۰ هزار واحد مسکن محرومین در ۱۵ استان به صورت تصویری با پایلوت گیلان طی امروز خبر داد و عنوان کرد: ۸۰ هزار واحد از ۱۴۰ هزار واحد مسکن محرومین را افتتاح کردیم.

امروز ۸۰ هزار واحد مسکن محرومین در ۱۵ استان گیلان واگذار شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح مرکز فناوری و کسب و کار گیلان در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه امروزه با ساز و کارهای سنتی نمی توان کسب و کار را توسعه داد و اشتغال ایجاد کرد، گفت: برای رونق کسب و کار باید از شرکت های دانش بنیاد استفاده کنیم.

    وی با اشاره به تاکید شهرک های صنعتی بر بهره گیری از کسب و کارهای دانش بنیان، افزود: شرکت شهرک های صنعتی گیلان این مهم را دنبال کرد و مرکز فناوری و کسب و کار را به بهره برداری رساند تا بتواند فناوری های لازم کسب و کار را در اختیار کارآفرینان قرار دهد و در نهایت شاهد افزایش بهره وری و جهش تولید باشیم.

    معاون رئیس جمهور، در ادامه به دیگر دستاوردهای سفر یک روزه خود به گیلان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه موفق به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی رشت شدیم و نصب کتاب و تجهیزات طی ماه های آتی صورت می گیرد.

    نوبخت اضافه کرد: پیش از انقلاب قسمتی از پارک ملی شهر رشت را به ساختمان استانداری اختصاص داده بودند که مورد اعتراض بزرگان و افراد صاحب نظر شهر بود لذا از این فضا که دیگر کاربری پارک و امور رفاهی را نداشت، برای کتابخانه استفاده کردیم که یک امر فرهنگی است.

    وی همچنین به بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکن محرومین در 15 استان به صورت تصویری با پایلوت گیلان طی امروز خبر داد و عنوان کرد: 80 هزار واحد از 140 هزار واحد مسکن محرومین را افتتاح کردیم. این واحدها با پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه، اجرای بنیاد مسکن و بهره برداری کمیته امداد برای مددجویان تحت پوشش خود و بهزیستی در دستور کار است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه، از پرداخت 4000 میلیارد تومان به صورت نقد و 6400 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره جهت ساخت مسکن محرومین خبر داد و گفت: دولت به جای افرادی که قدرت مالی تامین مسکن را ندارند، هزینه ساخت این واحدها را پرداخت می کند.

    وی توجه به محرومان را مورد تاکید امام و رهبری و نظام دانست و عنوان کرد: دولت در کنار احداث راه آهن و آزادراه و... غافل از حال محرومان نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو