مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس:

نباید مردم در مسکن مهر مورد بی مهری قرار بگیرند

عصر ساختمان- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور در انتخاب نیروها ، وزاء ، معاونین وزرا ، استانداران و فرماندارن خود مردم به شعار شما که شایسته سالاری بود ایمان اوردند اما در عمل هنوز هم بعد از ۳ سال منتظر اقدامات عملی شما هستند.

نباید مردم در مسکن مهر مورد بی مهری قرار بگیرند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتدار، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم ملارد با اشاره به کاستی ها و مشکلات اساسی شهرستان ملارد گفت : شهرستان ملارد با جمعتی بیش از 400 هزار نفر حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارد  . شهرستان ملارد با اینکه 80درصد از مردم ساکن در آن کارگرانی هستند که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حتی یک پلی کلینیک و درمانگاه مجهز نیز ندارد.

    وی افزود : این میزان از مردم زحمت کش شهرستان ملارد قبل از اینکه حقوق شان پرداخت شود  30 در صد حقوق این عزیزان به صندوق تامین اجتماعی واریزمی شود ، درحالی که هیچ بهره ای از این صندوق در این شهرستان نمی بینیم . بیماستانی که قرار است توسط دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ملارد احداث شود نیز نیازمند توجه همه دستگاه ها می باشد. باید همه دستگاه ها در اجرا شدن این پرژوه وطرح فعال شوند . خجالت آمیز است که بگوییم حتی یک پلی کلینیک و یک درمانگاه در این شهرستان وجود ندارد .
    محمودی شاه نشین با اشاره به وضعیت نامساعد آب در شهرستان ملارد اذعان کرد: مشکل دیگر ما در شهرستان ملارد به خصوص در بخش اخترآباد و روستاهای اطراف آن و همچنین روستاهای اطراف شهر ملارد مشکل آب شرب است . سال های سال در ماه های تابستان ، در زمانی که آب قطع می شود یادمان می افتد که مردم آب ندارند و با استفاده از راهکار های کوتاه مدت تلاش می کنیم این مشکل را برای مدت کوتاه حل کنیم .از وزیر نیرو و همه مسئولینی که در این مسیر باید همت کنند خواهشمندیم که فکر و برنامه ریزی کنند و طرح مناسب برای تامین آب شرب روستاهای ما ارائه دهند .
    نماینده مردم شهرستان های ملارد ، شهریار و قدس با اشاره به مشکلات شهرنشینی در ملارد و مسکن مهر در این شهرستان اظهار کرد: چطور می شود ما فکری برای آینده سکونت در شهرستان ملارد نداریم . مسکن مهر در شهرستان ایجاد شده و روز به روز بر تعداد افرادی که در آن ساکن می شوند افزوده می شود اما مشکل فاضلاب و آب شرب در آن وجود دارد که فکری برای آن نکردیم .
    وی افزود: در هر صورت چه بخواهیم و چه نخواهیم مسکن مهر در این شهرستان ایجاد شده است . مردمی که دارو ندارشان را فروختند و برای خرید یک سرپناه داده اند نباید مورد بی مهری مسئولین قرار گیرند. وظیفه داریم تمام سعی و تلاش خود را بکاربگیریم تا رضایت مردم را جلب کنیم .
    محمودی شان نشین با هشدار به مدیران و مسئولین شهرستان ملارد گفت : مدیران شهرستانی سیاست را کنار بگذارند. امروز وقت خدمت است. به همان اندازه که دقت داریم میز ریاست مان روبه راه باشد به همان اندازه باید دقت داشت باشیم که به وظایفان عمل کنیم . هر فردی در این شهرستان با هر عنوان ،دیدگاه و منشی وسیاستی به مردم خدمت کند ما دست اورا به همکاری می فشاریم اما هر فردی که رعایت پاکدستی را در این شهرستان نکند و دست از رانت خوری برندارد و به دنبال حفظ جایگاه خود باشد قطعا با او برخورد خواهد شد .
    وی با اشاره به انتشار فیش های نامتعارف مسئولین تشریح کرد : در هفته های گذشته پرداخت حقوق های نجومی دل همه مردم را به درد آورد اما این موضوع به این معنا نیست که مردم از تمام مسائل غافل هستند .مردم به همان اندازه که به حقوق و رفتار مسئولین توجه دارند به کارکرد ان ها نیز توجه دارند .
    این مقام مسئول تصریح کرد : رویکرد ما در خصوص پشتیبانی و حمایت  از مدیران و مسئولین فقط و فقط توجه به سلامت ، میزان فعالیت ، پاکدستی ، جلب رضایت مردم ، رفتار خوب و تکریم اربار رجوع خواهد بود .
    وی اذعان کرد : شاید لازم باشد تذکر بدهم به افرادی که فکر می کنند شهرستان ملارد محل آزمایش و آزمایشگاه برخی از مدیران است که از هرگوشه و کناری فردی یا بیاورند و پس از مدتی که مسلط شد به جای دیگر منتقل کنند. بگذاریم تا جایی که امکان دارد از نیروهای بومی ، از تحصیل کرده ها و صاحبان فکر ومهارت شهرستان، فارغ از جناه بندی استفاده کنیم .
    نماینده مردم شهرستان های ملارد ، شهریار و قدس خطاب به رئیس جمهور گفت : آقای رئیس جمهور مدت کمی به انتخابات نمانده است . مردم ما با امید به آنکه شما بیایید و تحرکی در بدنه دولت ایجاد کنید و بخشی از مشکلات روزمره و مشکلات عدیده مردم را حل نمایید با عشق و شوق به پای صندوق های رای آمدند. اگر در هشت ماه آینده حرکتی در جهت بهبود اوضاع اقتصادی مردم نشود قطعا به امیدی که شما به آن شعار دادید نا امید می شوند .
    وی افزود : آقای رئیس جمهور در انتخاب نیروها ، وزاء ، معاونین وزرا ، استانداران و فرماندارن خود مردم به شعار شما که شایسته سالاری بود ایمان اوردند اما در عمل هنوز هم بعد از 3 سال منتظر اقدامات عملی شما هستند .
    محمودی شاه نشین اظهار کرد : از اینکه اعتدال به خرج داده می شود و به افراد افراطی راه داده نمی شود خوب است اما تنهایی کافی نیست . کارآمدی ، برنامه ،فکر اقتصادی و طرح های نو داشتن برای برون رفت از مشکلات اقتصادی لازمه کار است .
    وی با بیان اینکه آدم های باسواد و جوانان خلاق باید بیشتر به کار گرفته شوند اذعان کرد: اگر بنا بود فکر های کهنه ، اندیشه های پوسیده ، آنهایی که سالیان سال فقط اسم یدک کشیدند می توانستند مشکلات مردم را حل کنند ، در این 38 سال حل کرده بودند . حالا باید فرصت به جوانان با ایمان، مومن، جوانان پاکدست و جوانانی که اعتقاد دارند ایران اسلامی و نظام مقدس کشورشان باید رشد پیدا کند، میدان داده شود . اینکه ما مسئولیت ها را بر اساس ارتباطات تقسیم کنیم ، اینکه ما بگوییم هرکه با ما بود خوب است و هرکه با ما نبود نباشد ، شایسته جمهوری اسلامی نیست.
    این مقام مسئول تاکید داشت: مقام معظم رهبری بار ها وبارها فرمودند ار جوانان شجاع ،باتقوا ،باعلم ،بادانش و با دارای مهارت های ادراکی، انسانی و تخصصی باید استفاده کنیم . باید فضای رشد برای این عزیزان بدهیم

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو