مدیران خودروعصر اعتبار

اختصاص قیر رایگان در قبال تأمین اعتبار برای آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر کاشمر

عصر ساختمان- رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر از اختصاص قیر رایگان در قبال تأمین اعتبار برای آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر کاشمر خبر داد.

اختصاص قیر رایگان در قبال تأمین اعتبار برای آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر کاشمر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، سید حسین حسینی در یک‌صد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر که برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه‌ای که در وزارت راه و شهرسازی با حضور مقام عالی وزارت، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای شهر و شهردار کاشمر برگزار شد درخواست‌ها و مطالباتی در خصوص نیاز شهرستان در حوزه راه و مسکن ارائه شد که مورد موافقت و دستور وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه نخستین درخواست مطرح‌شده در خصوص کمک و مساعدت وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تأمین زمین معوض برای تملک بافت پیرامونی در راستای طرح توسعه زیارتگاه شهید مدرس بود افزود: وزیر راه و شهرسازی با ارجاع این درخواست به معاونت مربوطه در وزارتخانه و اداره کل استان بر تهاتر زمین در حد امکان برای انجام و عملیاتی کردن این طرح تأکید کرد.

    رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با بیان اینکه درخواست مربوط به بهره‌مندی پرسنل شهرداری از زمین نیز با نظر مساعد وزیر به مدیرکل راه و شهرسازی ارجاع شد، خاطرنشان کرد: احداث بزرگراه با نام شهید مدرس که شهرهای کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن را به استان سمنان متصل نماید دیگر درخواست ارائه‌شده بود که مقام عالی وزارت دستور بررسی برای تسریع در مطالعات و تصویب طرح را صادر کرد.

    وی با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی مبادی شرقی و غربی درخواست اعتبار 50 میلیارد ریالی و کمک به اجرای کمربندی شمالی و جنوبی شهر، درخواست قیر یارانه‌ای و اختصاص 100 میلیارد ریال را مطرح کردیم، یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی در این زمینه دستور لازم را برای احداث کمربندی شهر کاشمر به معاونت مربوطه صادر کرد.

    حسینی با تأکید بر اینکه موضوع تسریع در اجرای پروژه دو بانده کردن محور 55 کیلومتری حادثه‌خیز کاشمر به سه‌راهی شادمهر به‌صورت مشارکتی با پیمانکار و پرداخت هزینه‌های انجام این پروژه از محل تهاتر زمین مطرح شد تصریح کرد: در این راستا مقام عالی وزارت با ارجاع درخواست به معاونت مربوطه بر پیگیری اخذ مصوبه کمیسیون 215 و نیز ارجاع آن به مدیرکل راه و شهرسازی استان بر تکمیل و بهره‌برداری از 5 کیلومتر از این مسیر با مشارکت پیمانکار از محل تهاتر اراضی تأکید کرد.

    وی با بیان اینکه با اختصاص قیر رایگان در قبال تأمین اعتبار برای آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر کاشمر موافقت شده است ادامه داد: در خصوص رفع مشکلات بافت فرسوده نیز بهسازی و ساماندهی بافت فرسوده، ساماندهی و طراحی مسیل شرقی و توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیررسمی در حاشیه شهر ارائه شد که درخواست مربوطه با نظر مساعد وزیر به معاونت مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی ارجاع شد.

    رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر در پایان ضمن تقدیر از همراهی و رایزنی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی برای تشکیل این جلسه، از تلاش بی‌وقفه و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در برگزاری جلسات متعدد در استان به‌منظور رفع مشکلات شهرستان و حضور در این جلسه تقدیر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی