مدیران خودروعصر اعتبار

راه‌های روستائی در دهگلان تا پایان فصل کاری آسفالت می شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: تا پایان فصل کاری امسال، ۳۰ کیلومتر راه روستائی در شهرستان دهگلان آسفالت می شود که زمینه بهره مندی ۱۱ روستائی پر جمعیت را از جاده آسفالت فراهم می کند.

راه‌های روستائی در دهگلان تا پایان فصل کاری آسفالت می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم ، شهرام ملکی در جریان بازدید از جاده های روستایی شهرستان دهگلان با حضور نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 108 روستای دارای سکنه در شهرستان دهگلان وجود دارد که دارای 410 کیلومتر راه ارتباطی روستائی است.

    وی گفت: در حال حاضر، 242 کیلومتر از راه¬های روستائی دارای جاده آسفالته مناسب و استاندارد هستند.

    مدیرکل راه شهرسازی کردستان افزود: با این میزان آسفالت راه¬های روستایی در دهگلان، شاخص بهره¬مندی از جاده آسفالته به 59درصد رسیده است.

    وی گفت: برای ارتقاء همین شاخص ها در قانون بودجه سال 95-94  بیش از 30 کیلومتر از روستاهایی که دارای جمعیت بیشتری هستند در اولویت اجرا قرار می گیرند.

    ملکی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این 30 کیلومتر راه روستائی، زمینه آسفالت 11روستای پر جمعیت شهرستان دهگلان نیز فراهم می شود.

    وی همچنین به پروژه محور بزرگ راه¬های سنندج به سمت دهگلان (ورودی دهگلان ) اشاره کرد و در این باره گفت: این پروژه از پروژه¬های بسیار خوب است که پیمانکار و عوامل اجرائی و نظارتی بسیار عالی مشغول کار هستند و تا پایان فصل کاری، تمام مراحل اجرائی پروژه بزرگ راه سنندج به سمت دهگلان به پایان می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی