مدیران خودروعصر اعتبار

تکمیل برج‌های دوقلو در شهرکرد نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

عصر ساختمان- شهردار شهرکرد گفت: پروژه برج‌های دوقلو در شهرکرد با تأمین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود.

تکمیل برج‌های دوقلو در شهرکرد نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نورالله غلامیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پروژه برج‌های سرمایه‌گذار وجود ندارد، اظهارداشت: در راستای تأمین منابع مالی این پروژه تسهیلاتی از بانک شهر دریافت شده که ماهانه به صورت اقساطی پرداخت می‌شود.

    وی مباحث اقتصادی و افزایش نرخ دلار را یکی از عوامل افزایش هزینه‌ها در این پروژه اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه تکمیل این پروژه با مشکل مالی مواجه شده است اما نباید شهروندانی که 40 میلیارد تومان اوراق مشارکت خریدند نسبت به سیستم دولتی، بانک مرکزی و شهرداری بی‌اعتماد کرد.

    شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه برج‌های دو قلو به صورت کامل متوقف نشده است، بیان کرد: این پروژه در حال تکمیل است اما با توجه به رکودی که در تمام شهرداری‌ها وجود دارد عملیات اجرایی آن به کُندی پیش‌ می‌رود.

    غلامیان با بیان اینکه برخی‌ها به این پروژه ایراداتی وارد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در رابطه با مکان این پروژه شورای عالی ترافیک و کمسیون ماده 5 مکان این پروژه را تأیید کردند.

    وی با بیان اینکه 800 واحد پارکینگ در این پروژه در نظر گرفته شده است، گفت: در راستای رفع مشکلات ترافیکی این پروژه تدابیری از جمله احداث زیرگذر، اجرای طرح زوج و فرد و ایجاد پارک سوار در 5 نقطه از شهر اندیشیده شده است.

    شهردار شهرکرد میزان اعتبارات هزینه شده در این پروژه را 50 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تکمیل پروژه برج‌های دوقلو در شهرکرد در صورت جذب سرمایه‌گذار نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار دیگر است، برای جذب سرمایه‌گذار در این پروژه فراخوان جدید ارائه می‌شود.

    غلامیان با بیان اینکه شهرداری شهرکرد هیچگونه بدهی به تأمین اجتماعی و دیگر دستگاه‌ها ندارد، ادامه داد: شهرداری شهرکرد به جز بدهی برج‌های دوقلو هیچ‌گونه بدهی به سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر ندارد.

    وی با بیان اینکه شهرک منظریه به صورت قطعی به شهرداری واگذار نشده است، افزود: شهرداری در حال پیگیری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار