مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

پروژه ۱۰۰ واحدی مسکن سپهر در استان زنجان احداث می‌‌شود

عصر ساختمان- معاون اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه ۱۰۰ واحدی مسکونی سپهر ویژه اقشار کم درآمد در استان زنجان احداث خواهد شد.

پروژه ۱۰۰ واحدی مسکن سپهر در استان زنجان احداث می‌‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، مهدی نبی‌لو ، اظهار داشت: پروژه‌های مختلفی از محل منابع داخلی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تعریف شده است.

    وی با اشاره به اینکه احداث برخی از پروژه‌های مسکونی جزء پروژه‌های انتفاعی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان محسوب می‌شود، تصریح کرد: این پروژه‌های در دست اجرا باید تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

    معاون اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه احداث هشت واحد مسکونی در شهرستان طارم از جمله پروژه‌های انتفاعی این اداره کل به شمار می‌رود، اضافه کرد: پروژه 45 واحدی شهرستان ابهر نیز جزء این طرح‌ها محسوب می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه 48 واحد مسکونی نیز در شهر سلطانیه احداث می‌شود که این پروژه نیز شامل پروژه‌های انتفاعی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است، یادآور شد: اجرای پروژه 45 واحدی در شهر خرم‌دره نیز در این گروه پروژه‌ها قرار دارد.

    نبی‌لو به احداث 21 واحد مسکونی با عنوان پروژه‌های انتفاعی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در شهر زنجان نیز اشاره کرد و افزود: همه این واحدها به محرومین و اقشار کم درآمد استان تعلق دارد و پس از پایان به آنها تحویل خواهد شد.

    *احداث پروژه سپهر ویژه محرومین در زنجان

    وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه جدیدی نیز ویژه اقشار کم درآمد و محرومین در استان طراحی و پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این پروژه در حال حاضر در مرحله طراحی و تهیه و نقشه بوده است.

    معاون اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پروژه 100 واحدی مسکونی مورد نظر با عنوان پروژه سپهر در استان تعریف شده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری فقط کارها و اقدامات مربوط به طراحی پروژه صورت می‌گیرد.

    *پروژه مسکونی سپهر امسال به مرحله اجرا می‌رسد

    وی با تاکید بر اینکه پروژه 100 واحد مسکونی سپهر در سال جاری به مرحله اجرا نیز خواهد رسید، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه در سال جاری به پایان نمی‌رسد تا به متقاضیان واحدهای مسکونی تحویل داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی