مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج:

بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ در کرج سرمایه‌گذاری کند‌

عصر ساختمان- رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج با بیان اینکه کرج نیازمند ۴ هزار پارکینگ است، گفت: کرج نیازمند ساخت پارکینگ بوده و پیشنهاد من به سرمایه‌گذاران این است که در این بخش ورود کنند.

بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ در کرج سرمایه‌گذاری کند‌
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، مجید کاویانی در نشست خبری همایش سرمایه‌گذاران استان البرز که عصر امروز در موسسه اصلاح نهال و بذر کرج برگزار شد، اظهار داشت: همایش سرمایه‌گذاری در البرز به دلیل نزدیک کردن افکار سرمایه‌گذاران و مسئولان برگزار می‌شود.

    وی افزود: توسعه شهری بدون مشارکت و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ممکن نیست و تعامل سازنده در این باره باید مورد توجه قرار گیرد.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج با بیان اینکه تسهیل‌گری برای مشارکت سرمایه‌گذاری در کرج نیاز است، بیان کرد: در این زمینه باید آسیب‌شناسی لازم انجام شود و موانع سر راه سرمایه‌گذاران هموار گردد.

    وی با بیان اینکه استان البرز و شهر کرج ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارند، عنوان کرد: حوزه گردشگری می‌تواند در اولویت هدایت سرمایه‌گذاران در استان البرز باشد.

    کاویانی با بیان اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در کرج باید با تسهیل‌گری مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تسهیل شود، گفت: 70 هکتار از اراضی تپه مراد آب آماده سرمایه‌گذاری است و فرصت های دیگری نیز در کرج وجود دارد که باید برای مشارکت بخش خصوصی به آنها معرفی شود.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج بیان اینکه کرج نیازمند 4 هزار پارکینگ است، عنوان کرد: کرج نیازمند ساخت پارکینگ بوده و پیشنهاد من به سرمایه‌گذاران این است که در این بخش ورود کنند.

    وی با بیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی برای ساخت و ساز و توسعه گردشگری در کرج فراهم است، اظهار داشت: فرصت‌های سرمایه گذاری در استان البرز برای جذب و مشارکت سرمایه‌گذاری فراهم شود.

    کاویانی با بیان اینکه زیر ساخت‌های توسعه سرمایه‌گذاری باید برای این متقاضیان فراهم شود، گفت: بخش خصوصی می‌تواند با سرمایه‌گذاری در کرج زمینه توسعه اقتصادی در این منطقه را فراهم کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار