مدیران خودروعصر اعتبار

با مشاوران متخلف برخورد می‌کنیم

تاکید رئیس‌ اتحادیه املاک بر اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه املاک با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت مشاوران املاک در موضوع اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا گفت:مردم در صورت مشاهده تخلف با اتحادیه تماس بگیرند.

تاکید رئیس‌ اتحادیه املاک بر اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مصطفی قلی خسروی اظهار کرد: اتحادیه املاک به طور مستمر بر عملکرد مشاوران نظارت می‌کند.

    وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا برای حمایت از مستأجران با توجه به شیوع ویروس کرونا، افزود: بر اساس مصوبه ملی کرونا قراردادهای اجاره مسکن یکسال دیگر تمدید شده است.

    وی در واکنش به کارشکنی برخی مشاوران املاک در تمدید قراردادهای اجاره، گفت: اتحادیه مشاوران املاک به شدت بر اجرای مصوبه ستاد کرونا نظارت دارد و از مردم هم می‌خواهیم تخلفات احتمالی را گزارش کنند.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: ما به شدت و در اسرع وقت به هر نوع تخلفی در این زمینه برخورد خواهیم کرد.

     محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اخیرا از مصوبه ستاد ملی کرونا برای تمدید یکساله قراردادهای اجاره با افزایش نرخ‌های اعلام شده خبر داده و گفته بود: مصوبه تمدید یکساله قراردادهای اجاره مسکن در ستاد ملی کرونا تصویب شد.

    وی با بیان این که وزارت راه و شهرسازی  تغییراتی در خصوص شرایط تمدید قراردادهای اجاره مسکن در نظر دارد، تصریح کرد: این تغییرات در کمیته اقتصادی کرونا مصوب شده و در ستاد هم طرح می شود و نتیجه آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

    وی با بیان این که در جلسه آتی ستاد ملی کرونا مصوبه جدید تمدید قراردادهای اجاره مسکن تصویب خواهد شد، افزود: تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا پس از تصویب برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

    وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا شورای حل اختلاف به هیچ عنوان حق صدور حکم تخلیه برای مستاجر ندارد. نماینده شورای حل اختلاف در کمیته های اقتصادی ستاد ملی کرونا حضور داشت و در جریان صدور حکم تخلیه برای مستاجران قرار گرفته اند.

    اسلامی تاکید کرد: هیچ مالکی بدون شروط اعلام شده که بر اساس آن می‌توان حکم تخلیه گرفت، نمی‌تواند برای صدور حکم تخلیه اقدام کند، ضمن اینکه مستاجران مکلف هستند که حقوق مالک را رعایت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار