مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس ستاد محیط زیست خبر داد:

طرح ها و ایده های خلاقانه محیط زیستی در زمینه انرژی مورد استفاده قرار می گیرد

عصر ساختمان- رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار از افزایش سطح دانش عمومی و ترویج مسائل فرهنگی در زمینه انرژی و ساختمان دوستدار محیط زیست با استفاده و بهره مندی از طرح ها وایده های خلاقانه مراکز دانشگاهی خبر داد.

طرح ها و ایده های خلاقانه محیط زیستی در زمینه انرژی مورد استفاده قرار می گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، محمد مهدی گلمکانی رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در سومین کارگروه مشورتی انرژی با موضوع امکانسنجی، طراحی و ساخت ساختمان های دوستدار محیط زیست و انرژی، با تمرکز بر اثرگذاری نقش مردم در مبحث بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی های تجدیدپذیر گفت: به منظور افزایش مشارکت شهروندان در موضوع انرژی باید افراد علاقه‌مند را توسط کانون های محیط زیست شناسایی کرد.
    وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در زمینه فوق خواستار همکاری با مراکز دانشگاهی و استفاده از تجربیات اساتید به منظور نهادینه کردن موضوع انرژی و اجرای هرچه بهتر پروژه‌های مرتبط در زمینه انرژی و بالاخص ساختمان های محیط زیستی هستیم.
    در ادامه نشست، دکتر حسامی رئیس اداره مدیریت انرژی، تشکیل سومین کارگروه مشورتی انرژی را هدفی برای آموزش و آگاه سازی کلیه افراد جامعه به مقوله ساختمان دوستدار محیط زیست دانست و ترویج آن در جامعه جهت کاربرد اقشار مختلف نظیر سازندگان و بالاخص دانشگاهیان را گامی مثبت ارزیابی نمود.
    وی با اشاره به لزوم ارتقای ارتباط موثر و تعامل بیشتر شهرداری و دانشگاه جهت بهبود کیفی اجرای برنامه ها و پروژه های پیشنهادی و بهره مندی از طرح ها و ایده های خلاقانه خواستار چاره اندیشی و ارائه راهکارهایی درخصوص گسترش روند بهبود اجرای پروژه ها و همچنین افزایش سطح دانش عمومی و ترویج مسائل فرهنگی در زمینه انرژی و ساختمان دوستدار محیط زیست شد.
    گفتنی است در نشست کارگروه مشورتی انرژی کارشناسان اداره مدیریت انرژی، مسئولین محیط‌زیست مناطق منتخب 3، 6، 9، 17، 22 شهرداری تهران و برخی از اساتید دانشگاه ها با محوریت امکانسنجی، طراحی و ساخت ساختمان سبز نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو