مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه مطرح کرد؛

لزوم تکمیل آورده های مردمی طرح مسکن ملی

عصر ساختمان- محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی گفت: متأسفانه اکثراً دیده و شنیده می‌شود که اعلام می‌کنند دولت در بخش مسکن فاقد برنامه است و هیچ اقدامی برای مسکن نکرده است.

لزوم تکمیل آورده های مردمی طرح مسکن ملی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های اقدام ملی مسکن در استان یزد گفت: با بیان اینکه متأسفانه اکثراً دیده و شنیده می‌شود که اعلام می‌کنند دولت در بخش مسکن فاقد برنامه است و هیچ اقدامی برای مسکن نکرده است، گفت: دولت طرح جامع مسکن را که تحت عنوان طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن است، در امتداد مسکن مهر و با این اولویت که مسکن مهر باقی مانده را تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهد، دنبال می‌کند.

    وی ادامه داد: این کار، یعنی تکمیل واحدهای مسکونی مسکن مهر به سرعت انجام شد و ما در این دوره قریب یک میلیون و 400 هزار واحد مسکونی مهر را تکمیل کرده و به مردم تحویل دادیم.

    اسلامی افزود: در ادامه طرح اقدام ملی مسکن را آغاز کردیم که هدف گذاری آن 400 هزار واحد مسکن شهری بوده است. 200 هزار مسکن محرومین و روستایی نیز توسط دستگاه‌های مختلف احداث می‌شود.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گستردگی طرح اقدام ملی مسکن در کشور گفت: در طرح اقدام ملی مسکن طبق ثبت نامی که صورت گرفته، واجدین شرایطی که احصا شدند و مردمی که پرونده به صورت الکترونیک تشکیل دادند، برای تأمین مسکن حدود 10 هزار پروژه در سطح کشور آغاز کردیم که بالغ بر 530 هزار واحد مسکونی در این پروژه‌ها احداث خواهد شد. اکنون هر کدام از این پروژه‌ها در مراحلی از پیشرفت قرار دارند.

    این عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به لزوم تکمیل آورده‌های مردمی طرح اقدام ملی گفت: موضوعی که اکنون در بخش مسکن حائز اهمیت است و ما به آن اهتمام داریم، این است که مردم تأمین آورده‌های خود را تسریع کنند تا سازندگان بتوانند با تأمین مالی به هنگام، پروژه‌ها را طبق زمان بندی که تعهد کردند، به اجرا در بیاورند.

    وی ادامه داد: این ثبت نام گسترده و با وسعت نظر و زمان طولانی موجب شد که ما بتوانیم تمام واجدان شرایطی را که تاکنون از امتیاز مسکن برخوردار نشده بودند، شناسایی کنیم. در طرح اقدام ملی مسکن سازوکارها به شکلی انتخاب شده که طرح پابرجا باشد. نام آن طرح اقدام ملی گذاشته شده که متعلق به هیچ جریان فکری و سیاسی نباشد. این طرح متعلق به مردم است و تداوم خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار