مدیران خودروعصر اعتبار

کاهش پرت انرژی با مقاوم سازی و سبک سازی ساختمان ها

عصر ساختمان- سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان های ویلائی می تواند به مصرف انرژی کمتر و جلوگیری از پرت انرژی کمک کند.

کاهش پرت انرژی با مقاوم سازی و سبک سازی ساختمان ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری فارس،عاطفی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این نمایشگاه که برای اولین بار در ایران برگزار می شود؛انواع صنایع ساختمانی،ساختمان های پیش ساخته، معماری منظر، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، صنایع مختلف چوب، معماری منظر،سقف های مختلف ویلائی، دکوراسیون داخلی،دکوراسیون محیطی، فضای سبز، مبلمان داخلی و بیرونی، تجهیز ویلا و سیستم های گرمایشی و سرمایشی در معرض دید علاقمندان قرار می دهند گفت:ایجاد شرایط و محیطی برای انجام برنامه ها و اموری همچون پیمانکار ، فضاسازی، بازار ساخت و ساز، فروش و رهن و اجاره بخش دیگری از برگزاری نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلاسازی است.

    وی گفت:همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه جامع و بزرگ صنعت ویلاسازی ؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی و خدماتی، جدیدترین صنایع،تجهیزات و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

    وی افزود:نخستین نمایشگاه جامع ویلا با هدف توجه به سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان های ویلائی، توجه به مصرف انرژی کمتر و جلوگیری از پرت انرژی، توسعه گردشگری و جذب توریسم داخلی و خارجی، ایجاد فضای تعاملی میان دست اندرکاران و مخاطبین طراحی، ساخت، خرید و فروش و تجهیز ویلا برگزار می شود.

    این نمایشگاه با حضور شرکت های مختلف تولیدی و خدماتی و همچنین نهادها و سازمان های مختلف از 9 لغایت 12 شهریور ماه در سالن نمایشگاه­های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا خواهد شد.

    عاطفی گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه کالا و خدمات در حوزه صنعت ویلا برای فعالین خدماتی ، تولیدی و بازرگانی است تا ضمن آشنائی با آخرین دستاوردهای این حوزه ، با شرکت های دیگر تبادل اطلاعات کرده و وارد مذاکرات تجاری شوند.

    رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه جامع ویلا خاطر نشان کرد: نخستین نمایشگاه جامع ویلا در حوزه های معماری و دکوراسیون داخلی،تجهیزات داخلی ویلا، فضای سبز، پوشش های سقف و دیوار، در و پنجره و یراق، کاشی ، سرامیک ، پارکت ، پوشش های سقف تاسیسات، مصالح و سنگ های ساختمانی،ویلاهای پیش ساخته،ویلا املاک،مشاوران ، پیمانکاران و انبوه سازان و لوازم و تجهیزات برق و روشنایی برگزار می شود و علاوه بر شرکت ها برخی از سازمان ها و نهادهای دولتی نیز مشارکت خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار