• کانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایره
  • کانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایره
  • کانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایره
  • کانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایره
کانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایرهکانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایرهکانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایرهکانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایره

کانتر ترکیبی مدرن آشپزخانه با نشیمن نیم دایره

عصر ساختمان-طراحی داخلی این آشپزخانه در خانه ای مدرن، در بروکلین ، نیویورک به پایان رسیده است و یکی از ویژگی های جالب توجه در طراحی آشپزخانه، کانتر جزیره ای شکل با صندلی سفارشی در قسمت انتهایی به صورت یک فضای نشیمن نیم دایره است که فضای کافی برای استراحت یا صرف غذا را مهیا ساخته که با در امتداد قرارگرفتن با سطح کانتر کورین سفید رنگ دکوراسیونی یکنواخت در عین حال کاربردی ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از دکوبوم، رنگ بالشتک ها به رنگ آبی روشن و پایه صندلی نیم دایره با چوب کابینت های آشپزخانه هماهنگ است در حالی که میز گرد با شکل نیمه دایره صندلی تطابق دارد.

نشیمن دایره ای رو به آکواریومی قرار گرفته تا بتواند منظره ای زیبا در حین صرف غذا ایجاد نماید همچنین  که چشم اندازی به بیرون خانه با نور کافی نیز دارد.

قسمت مقابل جزیره آشپزخانه دارای یک قفسه کتاب داخلی است که علاوه بر دکوراتیو بودن به کاربردی تر شدن فضا نیز کمک کرده است. صندلی های سبز رنگ کانتر با رنگ منحصر به فرد پویایی بیشتری در فضا ایجاد کرده و موقعیت خوبی را برای استفاده از سطح کانتر به منظور میل غذا یا سطح کار برای فعالیت های آشپزی مهیا می سازد.

تم چوبی و در ترکیب با رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه سبکی مدرن و همچنین احساسی طبیعی و گرم  از چوب در کاربران ایجاد می کند و به سبب عدم یکنواختی، از رنگ ها نیز در دکوراسیون و اکسسوری ها نیز استفاده شده است.

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany