• نردبان تزیینی در دکوراسیون منزل
  • نردبان تزیینی در دکوراسیون منزل
  • نردبان تزیینی در دکوراسیون منزل
  • نردبان تزیینی در دکوراسیون منزل
  • نردبان تزیینی در دکوراسیون منزل
نردبان تزیینی در دکوراسیون منزلنردبان تزیینی در دکوراسیون منزلنردبان تزیینی در دکوراسیون منزلنردبان تزیینی در دکوراسیون منزلنردبان تزیینی در دکوراسیون منزل

نردبان تزیینی در دکوراسیون منزل

عصر ساختمان- برای این که بتوانید منزل خود را به بهترین شکل بچینید، دانستن اصول و استانداردهای دکوراسیون و طراحی کافی نیست؛ بلکه باید خلاقیت و جسارت را در چیدمان منزل به کار برد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از چیدانه، گاهی اوقات به کمک وسایل به ظاهر کم اهمیت می توان ایده‌‌های جالبی را در دکوراسیون خانه خلق کرد. بعضی از این ایده‌‌ها علاوه بر زیبایی، کاربردهای زیادی هم دارند و برای ایجاد نظم و ترتیب در فضاهای کوچک اهمیت دارند. پیشنهاد می کنیم این بار از نردبان‌‌ها غافل نشوید و به با استفاده از آنها ایده های دکوراسیونی متفاوت ایجاد کنید.

در این مطلب خواهید دید که با استفاده از نردبان تزیینی می توان جلوه‌های جذابی را در خانه خود ایجاد کنید. با ما همراه باشید.

نگهدارنده وسایل آشپزخانه

این ایده بیش‌تر مناسب آشپزخانه‌های کوچک است که فضای کافی برای ذخیره‌سازی و جا دادن وسایل ندارند. به کمک نردبان می‌توانید یک فضای ذخیره‌سازی داشته باشید، نردبان را به دیوار تکیه دهید و وسایل مورد نیاز و پرکاربرد مانند قابلمه‌ها، ماهی‌تابه‌ها، سبدها و خیلی از ظروف دیگر را از آن آویزان و به راحتی استفاده کنید.

مکانی برای مجله و روزنامه

با قرار دادن نردبان در کنار یک مبل تک نفره و گذاشتن مجله‌ها  روی آن، علاوه بر ایجاد  مکانی مناسب برای مجله‌ها و روزنامه‌ها، یک فضای مطالعه دنج نیز فراهم می‌شود. همچنین می‌توانید یک چراغ روی نردبان قرار دهید و فضای مناسب برای مطالعه ایجاد کنید.

محل نگهداری گیاهان
همیشه روش‌های زیادی برای چیدمان گیاهان و گلدان‌ها در خانه وجود دارد؛ به طور مثال می‌توانید از نردبان تزیینی برای نگهداری گیاهان خانه  استفاده کنید. در این روش شما باید از گلدان‌های آویز استفاده کرده و آن‌ها را از طبقات مختلف نردبان آویزان کنید. این کار به راحتی با قلاب‌هایی مخصوص انجام می‌شود و فقط کافی است گلدان شما این قابلیت را داشته باشد. اگر پنجره و نور کافی در خانه شما وجود ندارد،  می‌توانید با نصب یک لامپ روی نردبان، نور لازم برای گیاهان را نیز تامین کنید.

استفاده از ریسه های نوری

نردبان تزیینی در گوشه‌ای از اتاق قرار دارد و به وسیله ریسه‌های نوری، فضایی خاص و جذاب را به وجود می‌آورد. این ایده می‌تواند بیش‌تر برای فضای اتاق خواب و نشیمن مورد استفاده قرار گیرد؛ اما برای به کار بردن آن در دیگر فضاهای خانه محدودیت وجود ندارد.

تزیین فضای کنار شومینه

استفاده از یک نردبان در کنار شومینه یا بخاری و آویزان کردن پتوهای گرم و نرم یک ایده سنتی است که امروزه در خانه‌ها دوباره مورد استفاده قرار گرفته است. شما با این کار دکوراسیون خاص و متفاوت را وارد فضای خود می کنید.

 

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany