• دکوراسیون ضد استرس!
  • دکوراسیون ضد استرس!
  • دکوراسیون ضد استرس!
  • دکوراسیون ضد استرس!
  • دکوراسیون ضد استرس!
دکوراسیون ضد استرس!دکوراسیون ضد استرس!دکوراسیون ضد استرس!دکوراسیون ضد استرس!دکوراسیون ضد استرس!

دکوراسیون ضد استرس!

عصر ساختمان- برای اینکه پس از یک روز کاری طولانی ، نگرانی ها و مشکلات شغل خود را پشت سر بگذارید و مجدد انرژی بگیرید به خانه ای آرام نیاز دارید.

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از دکوبوم، بنابراین ، ایجاد دکوراسیونی ضد استرس در زندگی برای جوامع پر تنش امروزی ضروری است. در واقع خانه شما باید محلی باشد که به شما در ارتباط و تجدید روحیه کمک نماید می توانید با استفاده از متریال ها، رنگ ها و چیدمان مناسب، دکوراسیون مثبتی ایجاد کنید اما چگونه؟ با آنچه خانه شما برای ایجاد محیطی آرامش بخش به آن نیاز دارد با ما همراه باشید….
روشنایی های ضد استرس
نور یکی از مهمترین عناصر در ایجاد تغییرات مثبت است. نور ، به ویژه نور طبیعی، تأثیر زیادی در خلق و خوی دارد و می تواند به شما کمک کند احساس خوش بینی و احساسات آرام تری داشته باشید.
بنابراین پنجره ها، پرده، رنگ و وسایل روشنایی همگی تصمیمات مهمی برای دور کردن استرس ها دارند.
وسایل روشنایی: چندین منبع نور را تنظیم کنید و از روشنایی گرم استفاده کنید. از چراغ های مستقیم که سایه ایجاد می کنند و گزینه های روشنایی که نور کم رنگی دارند خودداری کنید. دیمرها از انتخاب های عالی برای تنظیم نور متناسب با نیاز روزانه هستند.
پرده ها: از یک پرده دو لایه با پارچه های سبک و سنگین را استفاده کنید که به شما امکان می دهد در شب و برای داشتن حریم خصوصی پرده را بسته و در طول روز با ضخامت کم پارچه پرده نور کافی را دریافت نمایید.

رنگهای ضد استرس
همانطور که می دانید که هر پالت رنگی انرژی های خاصی را منتقل کرده و احساس بهتری را در شما ایجاد می کند.
بهترین رنگ ها برای دکوراسیون منزل ضد استرس شامل رنگ های آرامش بخش مانند آبی و یا رنگ هایی در تنالیته سبز هستند از رنگ هایی استفاده کنید که به شما کمک می کنند تا شادی، امید و آرامش بیشتری را تجربه کنید.
متریال های ضد استرس
متریال های طبیعی مانند چوب را انتخاب کنید واز الیاف طبیعی ، پنبه ، سنگ و متریال های دوست دار طبیعت که آرامش بیشتری را به ارمغان می آورند استفاده کنید!

گیاهان و طبیعت ضد استرس
در هر قسمتی از منزل که می توانید از گیاهان طبیعی استفاده کنید و علاوه بر زیبایی و ویژگی های سلامتی که به همراه دارند از خواص ضد استرس آن ها نیز بهره گیرید.

سازماندهی و نظافت
برای آرامش و هماهنگی خانه این شعار را فراموش نکنید! ” بیرون بریزید ، اهدا کنید و بازیافت کنید” سعی کنید همه چیز را منظم سر جای خود قرار دهید و از استرس حاصل از شلوغی و سردگمی دوری کنید.
در ضمن، نحوه تمیز کردن خانه نیز نشانگر آن است که شما چه کسی هستید. به یاد داشته باشید ، خانه شما معبد شما است. مراقبت از معبد شما آرامش بیشتری را از آنچه تصور می کنید برایتان به ارمغان خواهد آورد.

گوشه ای دنج برای خودتان
برای خود قسمتی از منزل را برای خلوت با خود یا انجام کارهایی که علاقه دارید اختصاص دهید گوشه ای برای یوگا یا مطالعه! برای تماشای منظره بیرون و یا رسیدگی به گل ها! هر کاری که استرس را از روح شما دور و حتی زمان کمی از روز هم که شده احساس خوبی در شما ایجاد می کند!

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany