• زمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرما
  • زمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرما
  • زمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرما
  • زمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرما
  • زمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرما
زمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرمازمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرمازمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرمازمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرمازمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرما

زمستانی‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون در فصل سرما

عصر ساختمان- تعویض وسایل خانه و تغییر دکوراسیون را می‌توان بهترین راه برای زیباترشدن منزل دانست. هماهنگی چیدمان خانه با فصل می‌تواند کمک زیادی به سازگاری با شرایط جوی کند و تاحدودی باعث پیشگیری از بیماری‌های رایج فصل شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از کاغذ رنگی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در فصل زمستان گرم‌کردن خانه است. علاوه‌بر بالش‌های کرکی، پتو‌های برقی و وسایلی مانند آن استفاده از رنگ مناسب نیز باعث می‌شود اتاق شما گرم به‌نظر برسد و باوجود سردی هوا، احساس گرما کنید. درفصل زمستان با استفاده از این اید‌ه‌های رنگی الهام گرفته از زمستان، خانه شما زیباتر می‌شود. در ادامه با کاغذرنگی همراه باشید تا این طرح‌های زیبا برای دکوراسیون زمستانی را دراختیار شما قرار دهیم.

1. ایده دکوراسیون زمستانی هماهنگ با فصل تابستان

برای حفظ جذابیت دکوراسیون زمستانی در فصول دیگر مانند تابستان، باید از رنگ‌های قرمز و سبز روشن کمک بگیرید. به‌عنوان مثال یک جنگل با درختان سبز یا دریایی عمیق با ماهی‌های قرمز کنار هم بکشید. سپس از رنگ‌های خنثی مانند سفید و خاکستری استفاده کنید.

همچنین می‌توانید یک پس‌زمینه با رنگ خنثی انتخاب کنید. سپس وسایل کوچک مختلف با رنگ‌های قرمز یا سبز را به پس‌زمینه زمستانی اضافه کنید. به‌عنوان مثال در یک کاسه میوه‌هایی مانند انار یا سیب قرمز (واقعی یا مصنوعی) بریزید. این کار یک روش عالی برای اضافه‌کردن رنگ به دکوراسیون خانه است. اگر احساس می‌کنید دکوراسیون زمستانی منزلتان نیاز به رنگ سبز دارد، می‌توانید گلدان‌هایی با گیاه‌های شاداب و خوش‌رنگ در خانه بچینید.

2. ایده استفاده از رنگ جواهرات در چیدمان زمستانه

استفاده از رنگ‌های جواهرات غنی ماننده فیروزه‌ای، سرخ یاقوتی و سرخابی باعث می‌شود در منزل حس صمیمیت و آرامش بیشتری موج بزند. اگر در دکوراسیون منزل شما زیاد از رنگ سبز روشن استفاده شده، میان آن‌ها سبز زمردی را اضافه کنید.

برای این‌که فضای اتاق بیش‌ازحد تاریک به‌نظر نرسد، از رنگ‌های خنثی کمک بگیرید تا تعادل آن حفظ شود. رنگ دیوار‌ها را به رنگ پوست تخم‌مرغی تغییر دهید. از فرش‌هایی با ضخامت بیشتر استفاده کنید که مناسب زمستان است. برای افزایش گرمی دکوراسیون زمستانی از بافت‌های نرم مانند مخمل در دیوار‌ها استفاده کنید. سپس وسایلی مانند شمع یا چراغ‌های کوچک اطراف اتاق قرار دهید.

3. رنگ‌های سرد زمستانی

از هوای قطب شمال الهام بگیرید و دکوراسیون منزل خود را با طرح‌هایی مانند بازتاب یخ تزیین کنید! سفید، آبی و خاکستری ترکیبی مناسب می‌سازد و ظاهری زیبا و براق به خانه شما می‌بخشد. این رنگ‌ها قسمتی شکیل و زیبا تشکیل می‌دهند که برای اتاق خواب، اتاق پذیرایی و فضا‌های رسمی و اتاق نشیمن بسیار ایده‌آل هستند.

از بافت‌های نرم استفاده کنید تا از ظاهر سرد و ناخوشایند آن بکاهد. مخمل و کتان می‌تواند تا حد زیادی به شما در این کار کمک کند. سعی کنید قاب‌عکس و سایر وسایل تزیینی منزل خود را براق کنید.

4. رنگ‌های خنثی در دکوراسیون زمستانی

استفاده از رنگ‌های خنثی برای همه فصل‌ها مناسب است؛ ولی دیدن آن‌ها در زمستان تا حدی باعث افزایش حس گرما در فرد می‌شود. شما می‌توانید از رنگ زمستانی موردعلاقه خود در طرح‌ها و مدل‌های مختلف مانند راه‌راه، گل‌دار یا الگو‌های حیوانی استفاده کنید. این نوع طرح‌ها می‌توانند فضایی لوکس و جدید به اتاق ببخشند. همچنین می‌توانید از لوازم و وسایلی که رنگ و بویی از طبیعت در آن‌ها دیده می‌شود، در دکوراسیون زمستانی خانه استفاده کنید.

برای افزایش کنتراست، ترکیبی از یک رنگ متفاوت با چیدمان و رنگ‌های موجود در اتاق درنظر بگیرید. به‌عنوان مثال یک الگوی هنری با تناژ رنگ آبی یا کتابخانه‌ای قرمز انتخاب خوبی خواهدبود. سیاه هم انتخاب خوبی برای ایجاد کنتراست، بدون ازبین بردن هماهنگی و هارمونی رنگ‌ها است.

 

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany