• تجربه زندگی در خانه های مینیمال
  • تجربه زندگی در خانه های مینیمال
  • تجربه زندگی در خانه های مینیمال
  • تجربه زندگی در خانه های مینیمال
  • تجربه زندگی در خانه های مینیمال
  • تجربه زندگی در خانه های مینیمال
  • تجربه زندگی در خانه های مینیمال
  • تجربه زندگی در خانه های مینیمال
  • تجربه زندگی در خانه های مینیمال
تجربه زندگی در خانه های مینیمالتجربه زندگی در خانه های مینیمالتجربه زندگی در خانه های مینیمالتجربه زندگی در خانه های مینیمالتجربه زندگی در خانه های مینیمالتجربه زندگی در خانه های مینیمالتجربه زندگی در خانه های مینیمالتجربه زندگی در خانه های مینیمالتجربه زندگی در خانه های مینیمال

تجربه زندگی در خانه های مینیمال

عصر ساختمان - چیدمان به سبک مینیمالیستی یک نوع چیدمان است که در آن فضا، نور پردازی و اشیا به اندازه هم نقش مهمی را ایفا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، یکی از شاخصه های اصلی این سبک از چیدمان آن است که مبلمان و سایر وسایل به گونه ای انتخاب شوند که فقط وسایل ضروری آن هم به شکل ساده در فضای خانه دیده شوند در صورتیکه تاثیر خود را نیز می گذارند.

نکاتی برای چیدمان خانه مینیمالیستی
رنگ های روشن مانند رنگ سفید و ترکیب آن با رنگ خاکستری خیلی کمرنگ، طبیعت خانه های مینیمالیستی است. اگرچه شما می توانید رنگ های روشن تر انتخاب کنید اما پیشنهاد می شود تا از یک یا دو رنگ محدود استفاده کنید. در تصویر، کوسن های آبی مشاهده می شوند که یکنواختی رنگ های خنثی محیط را از بین برده اند. همچنین، شیار های افقی که بر روی میز چوبی مورد استفاده قرار گرفته، آن را برجسته کرده است.
فضا های خالی به عنوان یکی از عناصر طراحی مینیمالیستی به شمار می روند، به گونه ای که فضا با اشیا ارتباط داشته باشند. بالانس بصری بسیار حائز اهمیت است و تنها با در نظر گرفتن نقاط کانونی میسر می شود. همانطور که در تصاویر می توانید ببینید، برای مثال فضای خالی تنها برای پر رنگ کردن حضور کاناپه سفید و چراغ زمینی به کار رفته است.
برای داشتن یک خانه مینیمالیستی باید با هر گونه درهم ریختگی در فضای خانه خداحافظی کنید و برای انجام این کار ایتدا باید طرز چیدمان وسایلی را که در قفسه ها و میز ها می گذارید را تغییر دهید. موارد ضروری را حفظ کنید و لوازم اضافی را در کابینت ها و دور از چشم نگه دارید. در آشپزخانه این خانه ها، تنها تعدادی محدود از لوازم مهم بر روی کانتر قابل رویت است.
از دیگر ویژگی های خانه های مینیمالیستی، لوازم و اشیا با خطوط و سطوح صاف است.
تایش نور طبیعی نیز می تواند یکی دیگر از اجزای دکوراسیون مینیمالیستی باشد. برای انجام این امر لازم است تا پنجره ها را پرده نزنید و بگذارید تا نور به داخل خانه بتابد، این امر می تواند به به بخشی از دکور خانه شما اضافه شود. اگر حریم خصوصی برایتان مهم است می توانید از پرده های نازک استفاده کنید که مانع از ورود نور به داخل نشود.
برای چیدمان خانه به سبک مینیمالیستی بهتر است تا از اشیا ساده استفاده کنید. کافیست تا در تصاویر ببینید تا چگونه لامپ های فوق العاده بدون حباب در برابر دیوار دیده می شوند.
آنچه در متن بالا گفته شد قوانین اصلی دکور مینیمالیستی است. با این حال سبک های مختلفی از دکوراسیون مینیمالیستی مانند مینیمالیستی مدرن و مینیمالیستی صنعتی و ... وجود دارند که در مکان های متفاوت می توان آن ها را تجربه کرد.

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany