• قدرت چیدمان داخلی
  • قدرت چیدمان داخلی
  • قدرت چیدمان داخلی
  • قدرت چیدمان داخلی
  • قدرت چیدمان داخلی
  • قدرت چیدمان داخلی
  • قدرت چیدمان داخلی
قدرت چیدمان داخلیقدرت چیدمان داخلیقدرت چیدمان داخلیقدرت چیدمان داخلیقدرت چیدمان داخلیقدرت چیدمان داخلیقدرت چیدمان داخلی

قدرت چیدمان داخلی

عصر ساختمان - اکثر اوقات به خانه برگشتن و استراحت کردن بعد از یک روز طولانی می تواند ایده آل باشد. اما آیا می دانستید که طوری که شما داخل خانه خود را چیدمان می کنید باعث ایجاد تغییر در احساسات و حال شما می شود؟ اگر شما وقتی که به خانه بر می گردید خود را پر استرس و بدخلق می بینید، احتمالا وقت آن فرا رسیده تا تغییراتی در خانه خود ایجاد کنید.

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، برای انجام این کار نیازی به داشتن آخرین و جدیدترین لوازم خانه نیست. تنها با ایجاد چندین تغییر کوچک می توانید خانه ای را درست کنید که دوست داشته باشید به آن برگردید و اوقات بیشتری را آن در آن صرف کنید.
شاید شما طراحی دکوراسیون داخلی را به عنوان راهی برای بالا بردن سلامت جسمانی و ذهنی خود در نظر نگیرید، اما قطعا تغییراتی که عوض کردن دکوراسیون خانه در شما ایجاد می کند، شگفت زدتان می کند. بسیاری از مردم در انتهای روز پس از یک روز کاری با استرس و پرتنش وارد خانه می شوند. بنا به گفته موسسه ملی سلامت روان (National Institute of Mental Health) استرس می تواند باعث ایجاد مشکلات متنوعی مانند اختلال در عملکرد نرمال سیستم های غذایی و دفاعی و ... در بدن ما شود.
خانه شما باید جایی باشد که استرس شما را کاهش دهد نه جایی که باعث افزایش استرس در شما شود. طوری که شما دکوراسیون خانه خود را طراحی می کنید یکی از بزرگترین عوامل تاثیر گذار در روحیه شما است. بنا به گفته کریستین والن (Kristin Whalen) :"آمدن به خانه ایی که دارای چیدمان مناسبی است باعث انتقال انرژی مثبت به ساکنان می شود که کاملا برای سلامت کلی بدن ما اعم از جسمی و ذهنی بسیار مفید است." وی جایزه طراح برتر حمام و آشپزخانه را برده است.
مواردی که شما می توانید با استفاده از ان ها چیدمان داخلی خانه خود را تغییر دهید و بر خلق و خوی خود تاثیر بگذارید.
-  تغییر رنگ خانه
-  ادغام گیاهان
-  بهبود شرایط نور پردازی
-  جابجایی درهم ریختگی با سازماندهی 
-  انتخاب لوازم خانه مطابق با مد روز و در عین حال راحت
-  انتخاب چیدمانی که شما را خوشحال می کند
-  رعایت عوامل "فنگ شویی"
-  استخدام متخصص در طراحی دکوراسیون داخلی

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany