• ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
  • ورود معماران به دنیای احساسات
ورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساساتورود معماران به دنیای احساسات

ورود معماران به دنیای احساسات

عصر ساختمان - اگر از هر کودکی بخواهید که یک خانه را ترسیم کند احتمالا با کشیدن یک مستطیل شروع می کند و سه خط ساده بالای آن می کشد. خانه های بومی مثالی برای این نوع طراحی هستند .

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، این نوع نگرش برای طراحی خانه چیزی فراتر از فرهنگ و موقعیت مکانی به شمار می رود. این ایده نقطه آغازین برای شروع طراحی خانه منواریکانو (Manhwaricano) در کره بود که توسط شرکت معماری ریولدورانگ اتلیر (Rieuldorang Atelier) به سرپرستی کیم سئونگ یول (Kim Seongyoul) اجرا شد .
کیم سئونگ اظهار داشت: "من معماری و طراحی را با این پرسش شروع کردم که چگونه یک معمار می تواند وارد دنیایی از احساسات بشود." او همیشه به دنبال پیدا کردن زیبایی از اشیا ساده بود مانند اشکال هندسی ساده و این دقیقا همان چیزی است که او و تیمش در این پروژه انجام دادند. طراحی این پروژه زیبا و پیچیده از ایده ظاهری یک خانه ساده استفاده کرده است.
یعد از اتمام این پروژه و درست زمانی که این خانه مورد استفاده قرار می گیرد ، ایده ایی که موجب ساخت این پروژه شده، تمام آن چیزی است که به عنوان رد پای این طرح بومی باقی می ماند . راه ورودی این خانه به شکل یک فضای خالی سه گوشه و دارای سقف شیب دار است. کیم سئون یول اظهار داشت که تاریخ بخشی از هر پروژه است و به مانند هنر، این سبک از معماری همیشه جاویدان است.

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany